Test_Drive_Dacia_Duster_4x4_1.5_dCi_Euro6_28

Έχουν περάσει 2,5 χρόνια από την προηγούμενη δοκιμή του δικίνητου Dacia Duster, και από τότε δεν έχουν αλλάξει πολλά για την Ρουμάνικη εταιρία και τα προϊόντα της. Αυτό, όμως, που κάθε χρόνο αλλάζει είναι η εκτίμηση του αγοραστικού κοινού, κάτι που αποτυπώνεται στις πωλήσεις των μοντέλων της Dacia. Έτσι, την χρονιά που μας πέρασε η ανοδική της πορεία συνεχίστηκε, με αύξηση των πωλήσεων κατά 3,6% σε σχέση με το 2014 και 27,5% σε σχέση με το 2013, πουλώντας αριθμό ρεκόρ 374.458 οχήματα. Στην Ελλάδα υπάρχει, όπως πάντα, μια αγάπη προς το σήμα που θα έχει το μπρελόκ, και γι’αυτό η μάρκα δεν σημειώνει μεγάλα νούμερα. Το Duster, όμως, την κρατάει ζωντανή, καθώς οι 218 μονάδες που πουλήθηκαν, αποτελούν το 68,6% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας στην εγχώρια αγορά.

Από τη πρώτη μας επαφή με το Duster είχαμε εντυπωσιαστεί από τον απόλυτα ολοκληρωμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου, που θα ικανοποιήσει ένα πολύ μεγάλο ηλικιακό κοινό, καθώς τόσο οι εκτός δρόμου δυνατότητες του όσο και το πολύ καλό του πάτημα στο δρόμο του επιτρέπουν να έχει μεγάλη χρηστικότητα. Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε στην διάθεση μας, πρώτοι στην Ελλάδα, την τετρακίνητη έκδοση του μοντέλου με τον νέο κινητήρα προδιαγραφών Euro 6 και οι δυνατότητες του συνετέλεσαν για μια αρκετά διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης.

Στα συν

  • Ροπή Κινητήρα
  • Πραγματικό off-road
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα στην άσφαλτο
  • Χώροι επιβατών/αποσκευών
  • Τιμή

Στα μείον

  • Ποιότητα πλαστικών
  • Επιλογέας ταχυτήτων