porsche-group-test-mag-2015-36

Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων δίνουν τη θέση τους στα αυτόματα και γι’ αυτό υπάρχουν πολλοί λόγοι. Ένας από τους βασικότερους, είναι η ζήτηση. Το έχω ξαναπεί. Είτε μας αρέσει, είτε όχι, αυτοί που αγοράζουν προτιμούν τα αυτόματα οπότε για τις εταιρίες, δεν έχει νόημα να προσφέρεις κάτι που ο κόσμος δεν αγοράζει. Γι’ αυτό υπάρχουν εταιρίες που έχουν παραγκωνίσει εντελώς τα μηχανικά κιβώτια.

Η Porsche όμως δεν θέλει να γίνει μία από αυτές και ο επικεφαλής εξέλιξης της 911 Turbo Carrera 4 και Targa, Erhard Mossle εξηγεί:

Είναι μία μοναδική πρόταση πώλησης για την Porsche να έχει ένα χειροκίνητο κιβώτιο στην γκάμα της 911 και πιστεύω ότι θα δώσουμε μάχη γι’ αυτό. Ακόμα και να είναι για το 10% της αγοράς, είναι σημαντικό για κάποιους πελάτες και κάποιες αγορές –ειδικά τις ΗΠΑ– να υπάρχει μηχανικό κιβώτιο.

Αυτή τη στιγμή, το 85% της παγκόσμιας παραγωγής της 911 εφοδιάζεται με το PDK κιβώτιο αλλά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το γεγονός υπάρχουν πελάτες που ζητούν χειροκίνητα.

Αυτό που μάθαμε τα τελευταία δύο χρόνια με την Cayman GT4 και την Boxster Spyder είναι ότι δεν υπάρχουν μόνο οι χρόνοι αλλά και το συναίσθημα. Ακόμα και αν το αυτοκίνητο δεν είναι το ταχύτερο, είναι fun-to-drive με το χειροκίνητο. Φυσικά το PDK είναι ταχύτερο, αλλά πολύ πελάτες θέλουν να αλλάζουν ταχύτητες μόνοι τους. Επομένως, πιστεύω ότι πρέπει να το κρατήσουμε και για την επόμενη γενιά.

Με την επόμενη γενιά να παρουσιάζεται περί το 2019-2020, αυτό σημαίνει ότι η Porsche θα προσφέρει μηχανικό κιβώτιο σίγουρα μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας…