Όλο και καλύτερα φαίνεται πως κυλούν τα πράγματα για τη McLaren, αν λάβουμε υπόψη μας τη χθεσινή και τη σημερινή ημέρα των δοκιμών. Χθες, ο Jenson Button ολοκλήρωσε 84 περάσματα, με τον Fernando Alonso να κάνει σήμερα 119 γύρους, ανεβάζοντας την έως τώρα συγκομιδή στους 203 γύρους ή 945 χιλιόμετρα, ένα νούμερο που δεν έχει καμία σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.
Τα πράγματα στην αξιοπιστία μέχρι στιγμής πηγαίνουν καλά, αλλά κανένας δε γνωρίζει πόσο ανταγωνιστική είναι η νέα MP4-31. Τα μονοθέσια θα βελτιωθούν μέχρι τον πρώτο αγώνα, με τον Button να λέει χθες πως το πρόβλημα με το ERS έχει λυθεί. Ο Alonso μιλά κι αυτός για το νέο μονοθέσιο, υποστηρίζοντας πως οι δυνατότητες υπάρχουν και είναι πολύ μεγάλες. Μάλιστα, ο Ισπανός δε διστάζει να πει πως το σασί μπορεί να γίνει ένα από τα καλύτερα στους πρώτους ευρωπαϊκούς αγώνες, κάτι που σ’ εμάς δε φαίνεται ρεαλιστικός στόχος.
Νομίζω πως η νίκη δεν είναι εύκολος στόχος για ‘μάς, αλλά είμαι πολύ περήφανος για την ομάδα και για ό,τι έχουν πετύχει τους τελευταίους μήνες. Νομίζω ότι ο στόχος είναι να έχουμε το καλύτερο αυτοκίνητο, και το να έχουμε το καλύτερο σασί μέχρι τους ευρωπαϊκούς αγώνες, είναι εφικτός στόχος, με τα κίνητρα να είναι πολύ μεγάλα. Δεν υπάρχει μαγική λύση ή η κρυστάλλινη σφαίρα, αλλά θα ήθελα να είμαστε ανταγωνιστικοί και να παλεύουμε για κάτι σημαντικό. Όμως, ειλικρινά δεν ξέρω αν θα κερδίσουμε φέτος.
Από την πλευρά της αεροδυναμικής, υπάρχουν κομμάτια που είναι αρκετά καινοτόμα και νέα. Τουλάχιστον στο μονοθέσιό μας, γιατί οι άλλοι ίσως να τα είχαν και στο παρελθόν, αλλά για ‘μάς είναι νέα και χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να ωριμάσουμε το πακέτο και το power unit την ίδια στιγμή. Για ‘μάς, η περσινή σεζόν ήταν χρονιά εκμάθησης, μάθαμε πολλά πράγματα και τώρα, με μια εντελώς νέα φιλοσοφία του power unit, συνεχίζουμε να χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να καταλάβουμε και να εξερευνήσουμε τις δυνατότητες.
Η Mercedes έχει κλέψει μέχρι στιγμής τις εντυπώσεις για τον αριθμό των χιλιομέτρων. Χθες και σήμερα, η γερμανική ομάδα έκανε 328 γύρους ή 1.527 χιλιόμετρα, και ο Ferni πιστεύει πως παραμένει η δυνατότερη ομάδα, ενώ ίσως είναι ακόμα πιο δυνατή σε σχέση με πέρυσι αν μεταφράσει όλα αυτά τα δεδομένα σε απόδοση.
Νομίζω ότι η κυριαρχία της Mercedes δεν έχει τελειώσει και είναι ακόμα πάρα πολύ δυνατή. Υπήρξαν μερικές ενδιαφέρουσες ημέρες των δοκιμών, αλλά με τους γύρους που έχουν κάνει, έχουν πολύ καθαρά πράγματα να μάθουν. Όταν ξεδιπλώσουν τη δυναμική του αυτοκινήτου, θα είναι πιθανώς ακόμα πιο δυνατοί, περισσότερο από τις δύο τελευταίες σεζόν.