Red Bull


Δύο θέσεις στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έχασε η Red Bull Racing από το 2014 στο 2015. Η πορεία της αυστριακής ομάδας πέρυσι δεν επέτρεψε στην ομάδα του Milton Keynes να διεκδικήσει κάποια νίκη, κάτι που είχε να συμβεί από το 2008. Το αν τα πράγματα θα είναι διαφορετικά το 2016, δεν το γνωρίζουμε για την ώρα, πάντως το ξεκίνημα των Αυστριακών είναι ικανοποιητικό, με 273 γύρους ή 1.270 χιλιόμετρα τις τρεις ημέρες των δοκιμών.

Το βασικότερο πρόβλημα των δύο τελευταίων ετών ήταν φυσικά το power unit της Renault, καθώς η γαλλική εταιρεία έψαχνε να βρει συνεχώς λύσεις στα προβλήματα αξιοπιστίας και απόδοσης. Ο Daniel Ricciardo έχει πει πως ο φετινός κινητήρας δεν έχει μεγάλες διαφορές από τον περσινό, και τώρα ο Helmut Marko, αγωνιστικός σύμβουλος της ομάδας, φροντίζει να τονίσει το πόσο καλή δουλειά έχει στον τομέα του σασί, το οποίο χαρακτηρίζει ως το καλύτερο που έχει δημιουργηθεί. Παράλληλα, ο Αυστριακός βρίσκει πολύ θετικό το γεγονός πως στις δοκιμές δεν υπάρχουν τα προβλήματα του παρελθόντος.

Είναι το καλύτερο σασί που έχουμε σχεδιάσει ποτέ. Δεν γνωρίζουμε το καύσιμο και τις ρυθμίσεις του κινητήρα που τρέχει η Ferrari. Είμαστε ακόμα συντηρητικοί. Αλλά, και τα δύο μας μονοθέσια είναι γρήγορα και αντιδρούν λογικά στις αλλαγές του set-up. Μετά από αυτές τις εμπειρίες των τελευταίων δύο ετών, είναι εντελώς άγνωστο για εμάς να κάνουμε τόσα πολλά χιλιόμετρα.

Ξεκάθαρα βλέπουμε πρόοδο. Τα πράγματα κυλούν στη σωστή κατεύθυνση. Είναι καλό που έκαναν τον Remi Taffin επί κεφαλής. Είναι ένας πρακτικός άνθρωπος, ο οποίος βλέπει προβλήματα στην πίστα και ξέρει τι πρέπει να γίνει.