Mercedes-Benz-S-65-AMG-2014_V12-engine

Κάθε φορά που επιβεβαιώνεται πως ένας V12 κινητήρας δεν θα “πεθάνει”, ένας άγγελος χαμογελά. Γιατί σε μία εποχή που κάθε απόφαση των κατασκευαστών ορίζεται από τους τελευταίους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, η διατήρηση ενός τόσο ενεργοβόρου και ρυπογόνου κινητήρα στην γκάμα του όποιου κατασκευαστή, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση.

Όμως ο V12 δεν είναι απαραίτητο να είναι ενερβοβόρος και ρυπογόνος. Για την ακρίβεια, πρέπει να πάψει να είναι! Όπως δήλωσε ο Ola Kallenius, επικεφαλής marketing και πωλήσεων της Mercedes-Benz στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης:

Ναι, μπορεί να επιβιώσει – αυτή είναι η σύντομη απάντηση.

Πιστεύω ότι η σταδιακή “ηλεκτροποίηση” θα ενταθεί και μπορείς να κάνεις διάφορους συνδυασμούς με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης και μερικούς ηλεκτροκινητήρες.

Οπότε είναι σαφές. Για να επιβιώσει το θηρίο που στην τελευταία του εκδοχή εκπέμπει 279 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο, θα πρέπει να ενστερνιστεί την υβριδικότητα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Γιατί όμως να μπει σε όλο αυτόν τον κόπο ενώ μπορεί απλά να αντικαταστήσει τον κινητήρα με έναν μικρότερο;

Υπάρχουν πελάτες που θέλουν μόνο V12 κινητήρα. Αγοράζουν το αυτοκίνητο εξαιτίας του κινητήρα.

Εγώ τα λέω αλλά περιμένετε να τα ακούσετε και από άλλους…