Έκθεση Γενεύης 2016: Koenigsegg Regera, υποκλίνομαι!

Σχετικά άρθρα

Koenigsegg Regera (1)

Δύσκολο να συνέλθουμε από την χθεσινοβραδινή ψηφιακή παρουσίαση της έκδοσης παραγωγής της Regera, και σήμερα πηγαίνοντας στο περίπτερο της Koenigsegg και κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου από τον ίδιο τον Christian von Koenigsegg, κανείς μας δεν μπορούσε να τραβήξει τα μάτια του από το αυτοκίνητο και το εξαιρετικό Candy Apple Red χρώμα της.

Koenigsegg Regera (2)

Με το που τραβήχτηκε το σεντόνι, η σουηδική εταιρία παρουσίασε με στήθη φουσκωμένα αυτοπεποίθηση το υπέρτατο hypercar, που σηματοδοτεί μια νέα εποχή στη κατηγορία των megacar. Η Regera παραγωγής θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή 80 μονάδων, αρκετές εκ των οποίων έχουν ήδη πωληθεί και είναι τόσο απίστευτη που θα σε κάνει να παραμιλάς.

Koenigsegg Regera (5)

Παρουσιάστηκε στην περσινή έκθεση σαν concept, με το αυτοκίνητο που βλέπεις να έχει σε σχέση με το πρωτότυπο, πάνω από 3.000 σημεία που έχουν αλλαχτεί, με κύριο στόχο τη μείωση του βάρους. Έτσι, μετά από 12 μήνες εξέλιξης, εντατικών δοκιμών και έγκρισης για χρήση σε όλες τις αγορές του κόσμου, η Regera παραγωγής ζυγίζει με όλα τα υγρά (καύσιμο, ψυκτικά και λιπαντικά) 1.590 κιλά, ενώ εντελώς στεγνό μόλις 1.470 κιλά. Διαθέτει ενεργή αεροδυναμική, με τον κινητήρα να ψύχεται μέσω 10 ψυγείων. Επίσης και το ύψος της ανάρτησης ρυθμίζεται υδραυλικά, με τις πόρτες, το καπό και το κάλυμμα του κινητήρα να ανοίγουν και αυτά υδραυλικά.

Koenigsegg Regera (39)

Μηχανικά η Regera χρησιμοποιεί τον γνωστό, 5-λιτρο turbo V8 κινητήρα της εταιρίας με turbo δύο σταδίων, απόδοσης 1.100 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και μαζί με 3 ηλεκτροκινητήρες της YASA, η συνολική απόδοση φτάνει τα 1.500 άλογα και τα 2.000 Nm ροπή. Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από ένα υδρόψυκτο, 4.5 kWh, 800 Volt pack μπαταριών, που σύμφωνα με την Koenigsegg, είναι το πιο “power-dense” pack μπαταριών στον κόσμο, και το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει μπαταρίες 800V. Οι μπαταρίες βρίσκονται στο κεντρικό τούνελ του αυτοκινήτου ώστε να είναι ασφαλής σε περίπτωση ατυχήματος. Το monocoque carbon σασί έχει αφαιρούμενη οροφή, οποία μπορεί να αποθηκευτεί στον χώρο αποσκευών.

Koenigsegg Regera (4)

Η μπαταρία της Regera, χρησιμοποιεί τεχνολογία από τη Formula 1, με τα κελιά της είναι χειροποίητα, που όχι μόνο παρέχουν βελτιωμένη απόδοση και ικανότητα επαναφόρτισης, αλλά είναι 25 κιλά ελαφρύτερη σε σύγκριση με την μπαταρία στο πρωτότυπο όχημα, ζυγίζοντας μόλις 90 κιλά. Η μπαταρία και το Power Distribution Unit, έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με τον Mate Rimac και την ομάδα του και το όλο σύστημα, με 703 άλογα (525kW) και 900 Nm ροπής, είναι το ισχυρότερο ηλεκτρικό setup στην ιστορία της αυτοκίνησης. Επίσης, είναι έξυπνο. Για παράδειγμα, προσφέρει ένα mode στο οποίο εξαντλεί την μπαταρία ώστε όταν ξεκινήσει η φόρτιση αφού έχεις φτάσει στον τελικό προορισμό σου, να ξεκινήσει από το 0.

Koenigsegg Regera (6)

Ο ένας ηλεκτροκινητήρας, είναι τοποθετημένος στον στροφαλοφόρο άξονα, προσφέροντας torque-fill, ανάκτηση ενέργειας και λειτουργώντας ως μίζα. Οι άλλοι δύο, βρίσκονται στους πίσω τροχούς, τους οποίους και κινούν. Το σύστημα που χρησιμοποιείται είναι σειριακό και όχι παράλληλο. Η Koenigsegg Regera δεν έχει κιβώτιο ταχυτήτων με την έννοια που έχουμε συνηθίσει, αλλά το Direct Drive, όπως το ονομάζει, με την τεχνολογία να είναι σε αναμονή έγκρισης πατέντας. Έχει μία τελική σχέση μετάδοσης που είναι 2,85:1 και έναν υδραυλικό συμπλέκτη που είναι τοποθετημένος ανάμεσα σε αυτήν και τον κινητήρα. Σε ταχύτητες μικρότερες των 50 χλμ/ώρα η Regera λειτουργεί αμιγώς ηλεκτρικά. Ο συμπλέκτης δεν είναι μηχανικός, οπότε δεν μπορεί να παρέχει “ώση” σε πολύ χαμηλές ταχύτητες. Μετά από τα 50 και αφού ο συμπλέκτης “κλειδώσει” μπαίνει στο παιχνίδι ο κινητήρας. Οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν μαζί με τον κινητήρα, παρέχοντας torque fill και torque vectoring.

Koenigsegg Regera (12)

Όπως καταλαβαίνεις οι επιδόσεις είναι εξωπραγματικές, με την αναλογία κιλών ανά ίππο να είναι πρακτικά μικρότερη από 1. Η εταιρία ανακοινώνει ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,8 δευτ., για τα 0-200 χλμ/ώρα 6,6 δευτ., ενώ για τα 0-300 χλμ/ώρα μόλις 10,9 δευτ. Το διανοείσαι;; Η Koenigsegg εκτιμά ότι για το 0-400 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο θα χρειαστεί περίπου 20 δευτ., με το πιο τρομακτικό νούμερο, κατά προσωπική εκτίμηση, να είναι τα μόλις 3,9 δευτ. που χρειάζεται για να επιταχύνει από τα 150 μέχρι τα 250 χλμ/ώρα!!

Koenigsegg Regera (11)

Παρά τις αδιανόητες επιδόσεις, οι ιδιοκτήτες της Regera θα έχουν μια εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία, καθώς οι νέες ενεργές βάσεις του κινητήρα, παρέχουν μια αίσθηση απομόνωσης και ησυχίας στο εσωτερικό της καμπίνας σε χαμηλότερες ταχύτητες, αλλά σταθερή και πιο ενεργή οδηγική εμπειρία, όταν απαιτείται. Οι προβολείς LED είναι ενεργοί, με τα LED να έχουν τοποθετηθεί στα κατάλληλα σημεία για τον σωστό φωτισμό του δρόμου. Την τεχνολογία αυτή, η Koenigsegg την ονομάζει Constellation DRL. Στο εσωτερικό της συναντάμε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα bucket καθίσματα έξι θέσεων με σύστημα μνήμης, δερμάτινες επενδύσεις, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με σύστημα πλοήγησης και δυνατότητα Apple CarPlay.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr