Volkswagen-Passat_2015

Όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας, εταιρεία Kosmocar A.E., Γενικός Εισαγωγέας αυτοκινήτων Volkswagen στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Τμήμα Γενικής Ασφάλειας Προϊόντων της Διεύθυνσης Πολιτικής Ποιότητας, εκτελεί την ανάκληση 337 Volkswagen Passat που παρήχθησαν από το 2015 έως το 2016, στα οποία υπάρχει το ενδεχόμενο να μην έχει ασφαλίσει σωστά η σύνδεση (φις) της πλεξούδας καλωδίων στην κεντρική ασφαλειοθήκη.

Στην περίπτωση αυτή ενδέχεται να υπάρξει διακοπή της τροφοδοσίας ρεύματος με αποτέλεσμα να διακοπεί η λειτουργία του κινητήρα και ορισμένων ηλεκτρονικών εξαρτημάτων όπως π.χ. του οργάνου πολλαπλών λειτουργιών. Αντίστοιχα ενδέχεται να διακοπεί η λειτουργία της υποβοήθησης τιμονιού και του σερβόφρενου, όπου όμως συνεχίζουν να τηρούνται οι απαιτούμενες από τον νόμο δυνάμεις του συστήματος διεύθυνσης και πέδησης. Εάν η βλάβη προκληθεί κατά την πορεία, το όχημα παραμένει ικανό να κατευθυνθεί έως ότου να ακινητοποιηθεί. Μπορεί όμως να υπάρξει κίνδυνος ατυχήματος και γι’ αυτό είναι απαραίτητο να πραγματοποιηθεί έλεγχος των συγκεκριμένων αυτοκίνητων.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα. Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία γραπτής ενημέρωσης των ιδιοκτητών των ανωτέρω οχημάτων, μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στους κατά τόπους Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Service Volkswagen της εταιρείας Kosmocar A.E. για να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι Καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με την «Εξυπηρέτηση Πελατών Volkswagen» στο τηλέφωνο 210 9981100.

Στις σχετικές ειδήσεις η GM προχώρησε στην ανάκληση 1.740 Chevrolet Colorado, Malibu και GMC Canyon 2016, στα οποία ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να είναι ελαττωματικός και να μην γεμίζει με την ταχύτητα που πρέπει, κάτι που θα μπορούσε να αυξήσει τον κίνδυνο τραυματισμού σε περίπτωση ατυχήματος. Οι αερόσακοι δεν εμπλέκονται με τους προβληματικούς αερόσακους της Takata, με την GM να τονίζει πως δεν γνωρίζει τραυματισμούς ή θανάτους που να σχετίζονται με το συγκεκριμένο πρόβλημα, διορθώνοντας το, τοποθετώντας νέους αερόσακους.