Red Bull

Όταν η Red Bull Racing βρισκόταν στην κορυφή του κόσμου, δηλαδή από το 2010 μέχρι και το 2013, η σχέση της ομάδας με τη Renault ήταν μία από τις πιο δυνατές στο άθλημα. Η αυστριακή ομάδα κατέκτησε συνολικά 8 πρωταθλήματα, με τη Renault να ακούει συνεχώς τα θετικά σχόλια για τον V8 κινητήρα της τότε εποχής.

Το 2014, όμως, ο τροχός γύρισε και οι πρώην Πρωταθλητές έπεσαν από την κορυφή. Σημαντική ευθύνη σε αυτό έχει ο turbo V6 κινητήρας τον οποίο η ομάδα του Milton Keynes χρησιμοποιεί από το 2014, με τα προβλήματα αξιοπιστίας και απόδοσης να οδηγούν τη Red Bull σε αλλαγή ονόματος του κινητήρα -πλέον τον βλέπουμε ως TAG Heuer, αν και αυτός είναι ουσιαστικά ο ίδιος RE16 που υπάρχει και στην RS16.

Οι δοκιμές έδειξαν ότι η διαφορές σε σχέση με πέρυσι δεν είναι μεγάλες, σύμφωνα με τον Daniel Ricciardo, ωστόσο η Renault πιστεύει ότι το power unit της είναι εμφανώς καλύτερο σε όλους τους τομείς, με τον Αγωνιστικό Διευθυντη, Cyril Abiteboul, να λέει πως η Red Bull έχει εκφραστεί με καλά λόγια για το φετινό αποτέλεσμα.

Ο κινητήρας είναι πολύ πιο αξιόπιστος, το μονοθέσιο είναι επίσης αξιόπιστο και η Red Bull είναι χαρούμενη. Είχα πολύ θετικά σχόλια από τον Helmut, έτσι τα πράγματα είναι καλά. Αλλά, τίποτα δεν είναι δεδομένο. Οι σχέσεις μας είναι θετικές. Ποτέ δεν ήταν αρνητικές. Πάντα είχα σεβασμό για την ικανότητα της Red Bull να κυνηγήσει επιδόσεις με κάθε οικονομικό, εμπορικό και πολιτικό κόστος. Όσο έχω σεβασμό, προσέχω και το πρόγραμμα μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία δεν μπορεί να δέχεται επικρίσεις.

Ήταν ένα κακό σημείο όταν ασκούσαν κριτική. Μπορούν να πουν ότι είμαι ηλίθιος, όταν δεν έχουμε κάνει καλά τη δουλειά μας, αλλά δεν μπορούν να πουν κάτι αρνητικό για την εταιρεία. Αυτά, όμως, ανήκουν στο παρελθόν. Ας επικεντρωθούμε στο μέλλον και στα καλά πράγματα. Η σχέση μας είναι καλή.