Spy_Photos_BMW_M5_12

Η BMW μετά τις δοκιμές εξέλιξης της νέας M5 στη παγωμένη Σκανδιναβία, πήγε το μουλάρι δοκιμών στην πίστα του Nurburgring για να επικεντρωθεί στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να φορά το bodykit δοκιμών και κρύβει τις περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά διακρίνονται τα μεγάλα φρένα του και οι τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων.

Κάτω από το καπό της νέας M5 θα υπάρχει ο V8 4,4-λίτρων twin-turbo κινητήρας απόδοσης 600+ ίππων που θα συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η κίνηση θα στέλνεται στον πίσω άξονα, ενώ για πρώτη φορά θα προσφέρεται και ως τετρακίνηση.

Spy_Photos_BMW_M5_07

Η γρήγορη έκδοση της επόμενης γενιάς της Σειράς 5 θα προσφέρεται στην Ευρώπη, τόσο ως τετρακίνητη, όσο και ως πισωκίνητη, ενώ στην απέναντι πλευρά της Αμερικής, η νέα BMW M5 θα προσφέρεται μόνο ως τετρακίνητη, με το σύστημα τετρακίνησης xDrive της BMW, να μεταφέρει την κίνηση όταν χρειάζεται από τον πίσω άξονα στον μπροστά.

Spy_Photos_BMW_M5_01

Η νέα γενιά της Σειράς 5 θα βασίζεται πάνω στη νέα πλατφόρμα CLAR που κάνει χρήση αλουμινίου, CFRP, σύνθετων υλικών και ατσαλιού υψηλής αντοχής, και θα ζυγίζει περί τα 100 κιλά λιγότερα. Ανάμεσα στα στοιχεία που θα εφοδιάσει η BMW την 5αρα, βρίσκεται και η ενεργή αερανάρτηση που θα είναι σε θέση να αναγνωρίζει ανωμαλίες στο οδόστρωμα, ακόμη και τη νύχτα. Θα της φορέσει LED φωτιστικά σώματα, με τα λέιζερ να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό.