Mercedes-Benz-C63_AMG_Coupe_2017_1600x1200_wallpaper_01


Η Mercedes έχει μια νέα στρατηγική για το AMG τμήμα της, ώστε αυτό μέσα στα επόμενα χρόνια να επεκταθεί ακόμη περισσότερο παγκοσμίως, με στόχο, τι άλλο, την αύξηση των πωλήσεων.

Το 2015 Mercedes-AMG πούλησε 68.875 αυτοκίνητα, 21.375 αυτοκίνητα περισσότερα από τα 47.500 που είχε πουλήσει το 2014, αλλά η γερμανική εταιρία θέλει ακόμη περισσότερες πωλήσεις στο εγγύς μέλλον και για να το πετύχει αυτό, ετοιμάζεται να προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της τουλάχιστον 10 νέα μοντέλα. Ο Tobias Moers, το αφεντικό της Mercedes-AMG δήλωσε:

Μέχρι το τέλος του 2016 θα έχουμε 48 διαφορετικά μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό μας.

Ο Moers συμπλήρωσε πως η Mercedes θέλει να ξεκινήσει να προσφέρει αντιπροσωπείες αποκλειστικά με AMG μοντέλα, με την πρώτη να ανοίγει στην Ιαπωνία, ενώ εξετάζεται τόσο μια αντιπροσωπεία στην Αυστραλία, όσο και περίπου 100 στις Η.Π.Α, με το στέλεχος της γερμανικής εταιρίας να δηλώνει πως πρόκειται για ένα εθελοντικό μέτρο των εμπόρων, και όχι για μια αναγκαστική κίνηση από αυτούς.