Η Mazda γυρνά την πλάτη στα υβριδικά και στα ηλεκτρικά

Σχετικά άρθρα

Mazda-SKYACTIV

Η Mazda εξακολουθεί να πιστεύει πως μπορεί να καταφέρει να προσφέρει στην αγορά μοντέλα με μικρές καταναλώσεις χωρίς να κάνει χρήση υβριδικών και ηλεκτρικών λύσεων. Ο Jeff Guyton, το αφεντικό της Mazda Ευρώπης, δήλωσε πως συνεχίζει να υλοποιεί την στρατηγική της όσον αφορά στην εξέλιξη των συμβατικών κινητήρων ώστε να αυξηθεί η απόδοση τους και να μειωθεί η κατανάλωση, χωρίς να αποσπάται η προσοχή της από “μόδες” όπως τα υβριδικά. Στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 20% με 30% μέχρι το 2020, με τις μέσες εκπομπές CO2 της Mazda να πέφτουν στα 95 γρ/χλμ.

Σύμφωνα με τον Guyton, οι Skyactiv κινητήρες της Ιαπωνικής εταιρίας δεν απαιτούν ακριβά κιβώτια με πολλές σχέσεις και λειτουργούν άψογα με ένα συμβατικό 6-τάχυτο. Τέλος, δήλωσε πως ενώ η Mazda δεν αρνείται το ότι στο απώτερο μέλλον, ο ηλεκτρισμός θα έρθει, πιστεύει ότι οι υπέρ-αποδοτικοί “συμβατικοί” κινητήρες είναι η λύση για το παρόν και για το εγγύς μέλλον.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...

Ξεκίνησε η παραγωγή του VW Golf facelift

Στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου, η Volkswagen παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της 8ης γενιάς του Golf, με το μοντέλο να μπαίνει στην παραγωγή την...