Mazda-SKYACTIV

Η Mazda εξακολουθεί να πιστεύει πως μπορεί να καταφέρει να προσφέρει στην αγορά μοντέλα με μικρές καταναλώσεις χωρίς να κάνει χρήση υβριδικών και ηλεκτρικών λύσεων. Ο Jeff Guyton, το αφεντικό της Mazda Ευρώπης, δήλωσε πως συνεχίζει να υλοποιεί την στρατηγική της όσον αφορά στην εξέλιξη των συμβατικών κινητήρων ώστε να αυξηθεί η απόδοση τους και να μειωθεί η κατανάλωση, χωρίς να αποσπάται η προσοχή της από “μόδες” όπως τα υβριδικά. Στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 20% με 30% μέχρι το 2020, με τις μέσες εκπομπές CO2 της Mazda να πέφτουν στα 95 γρ/χλμ.

Σύμφωνα με τον Guyton, οι Skyactiv κινητήρες της Ιαπωνικής εταιρίας δεν απαιτούν ακριβά κιβώτια με πολλές σχέσεις και λειτουργούν άψογα με ένα συμβατικό 6-τάχυτο. Τέλος, δήλωσε πως ενώ η Mazda δεν αρνείται το ότι στο απώτερο μέλλον, ο ηλεκτρισμός θα έρθει, πιστεύει ότι οι υπέρ-αποδοτικοί “συμβατικοί” κινητήρες είναι η λύση για το παρόν και για το εγγύς μέλλον.