Alpha-G-Nissan-GT-R-by-AMS-4

Την AMS Performance είμαι σίγουρος πως την γνωρίζεις αν ασχολείσαι με τον χώρο της βελτίωσης έστω και περιστασιακά. Το Nissan GT-R είναι επίσης σταθερή αξία. Το “Alpha G” λοιπόν, είναι σχεδόν έτοιμο να ανεβάσει κι άλλο τον πήχη όσον αφορά στα βελτιωμένα GT-R και πιθανώς, μελλοντικά, να σπάσει ότι ρεκόρ έχει ήδη θέσει το Alpha Omega . Πώς είναι δυνατό αυτό;


Μακάρι να ξέραμε λεπτομέρειες. Δεν γνωρίζαμε πριν από μερικούς μήνες και δεν γνωρίζουμε τώρα. Το μόνο που ξέρουμε, είναι ότι το block του κινητήρα είναι ένα V2 Billet και τα δύο τεράστια turbos που έχουν αναλάβει το καθήκον της υπερτροφοδότησης, ανήκουν στην σειρά GTX της Garrett και είναι σε θέση να ανεβάσουν την πίεση υπερπλήρωσης στα 4.8 bar! Κατά τα άλλα, είμαι σίγουρος ότι πολλά “Alpha” εξαρτήματα βρήκαν τον δρόμο τους για το Alpha G ενώ πολύ δουλειά έγινε στην βελτιστοποίηση του setup. Το αποτέλεσμα; Πάνω από 2.500 άλογα!

Alpha-G-Nissan-GT-R-by-AMS-17

Το αυτοκίνητο έκανε  ντεμπούτο στο TX2K16 χωρίς να έχει προλάβει να δοκιμαστεί. Έτσι, η πίεση υπερπλήρωσης παρέμεινε στο απόλυτα ασφαλές επίπεδο των 2.4 bar. Με αυτή την πίεση το Alpha G έγραψε 8.3 στο 400άρι ενώ όταν η ομάδα αποφάσισε να ανεβάσει λίγο πίεση, το Alpha G σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 7.7 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια και αφού προέκυψαν κάποια μικροπροβλήματα, η AMS απέσυρε το αυτοκίνητο από το event. Είπαμε, το αυτοκίνητο έτρεξε χωρίς κανενός είδους δοκιμών και εφόσον έκανε 2-3 περάσματα, δεν υπήρχε λόγος να πιεστεί. Τελικά, το TX2K16 κέρδισε το GT-R της T1 Racing Development αλλά κάτι μου λέει ότι η AMS και το Alpha G θα επανέλθουν δυνατότεροι. Είναι υπέροχο πράγμα ο ανταγωνισμός!