RTXS6ER

Αυτό έδειξε μία έρευνα που έκανε το National Renewable Energy Laboratory. Συγκεκριμένα, οι ερωτήσεις που έγιναν στους Αμερικάνους, έδειξαν ότι το 52% αυτών που συμμετείχαν θεωρούν τα plug-in υβριδικά εξίσου καλά με τα συμβατικά αυτοκίνητα ενώ το ίδιο πιστεύει το 45% των ερωτηθέντων για τα ηλεκτρικά. Όμως –και αυτό είναι ένα μεγάλο όμως για τις αυτοκινητοβιομηχανίες– μόλις το 24% και το 20% των ερωτηθέντων δήλωναν ότι θα σκέφτονταν να αγοράσουν plug-in υβριδικό ή ηλεκτρικό ως το επόμενο αυτοκίνητο τους!

Γιατί; Για τους κλασικούς λόγους: τιμή και αυτονομία. Ο καταναλωτής θέλει όσο το δυνατόν “περισσότερο” αυτοκίνητο για όσο το δυνατόν λιγότερα χρήματα. Σύμφωνα με την έρευνα, το 55% δήλωσε ότι τα plug-in υβριδικά είναι απλά υπερβολικά ακριβά ενώ το 56% είπε ότι ένα ηλεκτρικό όχημα θα πρέπει να έχει αυτονομία 480 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Υπάρχει όμως μία ακτίνα φωτός που δεν εξαρτάται από την πρόοδο στην τεχνολογία. Η έρευνα δείχνει ότι η ενημέρωση μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες κάποιος να σκεφτεί να αγοράσει ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό αυτοκίνητο. Οι ερωτηθέντες που γνώριζαν για την ύπαρξη σταθμών φόρτισης ή μπορούσαν να ονοματίσουν ένα από τα μοντέλα με τις περισσότερες πωλήσεις, ήταν πιο πιθανό να σκεφτούν την αγορά ενός “εναλλακτικού” αυτοκινήτου στο μέλλον.

Εσύ θα αγόραζες ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό ως το επόμενο αυτοκίνητο σου; Ξέρω ότι δεν είμαστε Αμερική ή Νορβηγία –όπου τον τελευταίο μήνα οι πωλήσεις υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων αντιστοιχούσαν στο 60% των συνολικών πωλήσεων νέων αυτοκινήτων– αλλά η ερώτηση ισχύει. Αν η απάντηση σου είναι όχι, γιατί; Τι περιμένεις ώστε ένα τέτοιο αυτοκίνητο να είναι πραγματική εναλλακτική;