Felipe Nasr

Οι οικονομικές δυσκολίες της Sauber επηρεάζουν άμεσα κι έμμεσα την ομάδα. Από τη μία, η C35 δεν έχει την εξέλιξη που θα μπορούσε, κάτι που κοστίζει σε θέσεις και πιθανούς βαθμούς. Μέχρι στιγμής, η ελβετική ομάδα δεν έχει καταφέρει να πάρει πόντους, κάτι που δύσκολα θα συμβεί και αύριο, με τους οδηγούς της να ξεκινούν από τις θέσεις 15 και 16.

Εκτός, όμως, από αυτό, φαίνεται πως υπάρχουν και θέματα ανάμεσα στους οδηγούς. Το ξεκίνημα του Felipe Nasr δεν είναι καλό, μιας και είναι πιο αργός από τον Marcus Ericsson. Σύμφωνα με τον Βραζιλιάνο, αυτό που ευθύνεται είναι το μονοθέσιο και πιο συγκεκριμένα το σασί, υποστηρίζοντας πως δεν είναι ίδιο με αυτό του Ericsson, αφού η συμπεριφορά του μονοθεσίου δεν τον αφήνει καθόλου ικανοποιημένο.

Είμαι 100% πεπεισμένος ότι το κράτημα δεν είναι αυτό που θα έπρεπε. Ξεκινήσαμε με το ίδιο set-up και το αποτέλεσμα ήταν όπως αυτό των δύο τελευταίων αγώνων. Δυσκολεύομαι συνέχεια και νιώθω γενικά έλλειψη σταθερότητας του μονοθεσίου, ειδικά στο φρενάρισμα, εκεί που ο Ericsson είναι πολύ ικανοποιημένος. Ήταν ικανοποιημένος με το μονοθέσιο από την πρώτη στιγμή.

Είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το  μονοθέσιό του στη Βαρκελώνη και ήμουν πολύ ικανοποιημένος κι εγώ. Έκανα ό,τι μπορούσα, έδωσα τα πάντα και νιώθω ότι έκανα έναν καλό γύρο, αλλά και πάλι η συμπεριφορά του μονοθεσίου δεν είναι αυτή που περιμέναμε. Γιατί να μην ανταλλάξουμε σασί; Εγώ το δέχομαι. Δε θα μ’ ένοιαζε. Κάντε την πρόταση και στον ίδιο και να δούμε τι θα πει.

Marcus Ericsson

Από την άλλη, ο Σουηδός έχει διαφορετική άποψη. Για τον ίδιο, το σασί δεν έχει ευθύνη, φροντίζοντας να επαινέσει τη δουλειά που έχει κάνει για να είναι πιο ανταγωνιστικός.

Στο τέλος της περασμένης σεζόν, ήμουν πιο δυνατός κι έχω δουλέψει σκληρά τον χειμώνα για να γίνω ακόμα πιο δυνατός φέτος. Νιώθω σίγουρος στην ομάδα και μέσα στο μονοθέσιο. Νομίζω ότι έχει φανεί ξεκάθαρα φέτος ποιος είναι ο δυνατότερος μέχρι στιγμής, έτσι απλά πρέπει να συνεχίσω να κάνω τη δουλειά μου, να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά και να τον κερδίζω.