autodeal-gr-top-page-image

Με την συρρίκνωση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου από τις 250.000 μονάδες στο σχεδόν 1/4, αλλά κυριότερα να μην υπάρχει αισιοδοξία ότι θα βελτιωθεί βραχυπρόθεσμα, τόσο με το τερματισμό του οφέλους της απόσυρσης όσο και με την αύξηση του ΦΠΑ στο 24%, οι εισαγωγικές εταιρίες αντιμετωπίζουν τεράστιες δυσκολίες να συντηρήσουν το δίκτυο τους, παρουσιάζοντας ζημιές.

Μια από αυτές είναι ο όμιλος Δάβαρη (Hyundai Hellas και ΚΙΑ Αutodeal), ο οποίος υπέγραψε προσύμφωνο συνεργασίας με τον όμιλο Βασιλάκη (Seat, Hertz, Aegean), βάση του οποίου ο τελευταίος αποκτά το πλειοψηφικό πακέτο ύψους 70% για την ενίσχυση της θέσης των κορεατικών σημάτων στην Ελλάδα. Αύριο το πρωί θα γίνει συνάντηση στα γραφεία του ομίλου Δάβαρη στην Ελευσίνα ώστε να ρυθμιστούν οι τελευταίες λεπτομέρειες, με τις ανακοινώσεις να αναμένονται τις επόμενες ημέρες, με το θετικό της υπόθεσης να είναι η διαφαινόμενη μη διαφοροποιήση στην διοίκηση των εταιρειών.

Από την άλλη, μέσα στον Μάιο θα ανακοινωθεί επίσημα από την Kosmocar (VW, Audi, Bentley, Ducati) η εισαγωγή των αυτοκινήτων και της Skoda, μετά το τερματισμό της 25ετής συνεργασίας της τελευταίας με τον Πάνο Πανόπουλο.