BMW-i3-TreesCount-high-res

Πριν κάποια χρόνια, οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων της Γερμανίας, είχαν επικαλεστεί την έλλειψη υποδομών σε φορτιστές, ως τον κυριότερο λόγο που δεν ήθελαν να επενδύσουν στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η κυβέρνηση της Γερμανίας ανακοίνωσε πως είναι διατεθειμένη να επενδύσει 1,2 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα και πλέον βρίσκεται σε συνομιλίες με τις τρεις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας, την BMW, την Daimler και την Volkswagen.

Σύμφωνα με την Handelsblatt η γερμανική κυβέρνηση θέλει να χρησιμοποιήσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ σε φορολογικές ελαφρύνσεις, τα 300 εκατ. ευρώ στην δημιουργία έργων υποδομής σταθμών φόρτισης, ενώ τα υπόλοιπα 800 εκατ. ευρώ θα χρησιμοποιηθούν για την επιδότηση της αγοράς ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Η κυβέρνηση της Άνγελα Μέρκελ θέλει να συμμετάσχει στο πρόγραμμα αυτό με 400 εκατ. ευρώ, ζητώντας από τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύσουν τα υπόλοιπα 600 εκατ. ευρώ. Οι συζητήσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές βρίσκονται σε εξέλιξη, αλλά τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι διατεθειμένες να επενδύσουν το πολύ 200 εκατ. ευρώ.

Ανανέωση: Η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ ήρθε σε συμφωνία με τις αυτοκινητοβιομηχανίες και θα επενδύσουν από κοινού 1,2 δισ. ευρώ για να αυξήσουν τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτου. Ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε αποκάλυψε πως οι αγοραστές των EV μοντέλων θα πάρουν μέχρι και 4.000 ευρώ επιδότηση, ενώ οι αγοραστές plug-in υβριδικών αυτοκινήτων θα πάρουν επιδότηση 3.000 ευρώ. Τελικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα με ποσοστό 50%. Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί μόλις 30.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη Γερμανία, με την καγκελάριο Μέρκελ να ήθελε έως το 2020 να κυκλοφορούσαν περισσότερα από 1 εκατ. ηλεκτρικά μοντέλα στους γερμανικούς δρόμους. Για να δούμε αν το νέο σχέδιο της Γερμανίδας πολιτικού καταφέρει να πείσει το κοινό της Γερμανίας να στραφεί στην αγορά αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

Στις σχετικές ειδήσεις η Ford θέλει το 25% των μοντέλων που θα πουλά στη Κίνα έως το τέλος της δεκαετίας να είναι υβριδικά και plug-in υβριδικά. Η Ford θα ξεκινήσει άμεσα τις πωλήσεις του υβριδικού Mondeo στη Κίνα, με το C-Max Energi Plug-in Hybrid να ξεκινά εμπορική πορεία από τις αρχές του 2017. Οι πωλήσεις της Ford στην Κίνα το 2015 αυξήθηκαν κατά 3% σε σχέση με το 2014, μιας και πούλησε 1,12 εκατ. αυτοκίνητα, με την τάση αυτή να αυξάνεται φέτος, μιας και κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2016, είδε τις πωλήσεις της να παρουσιάζουν άνοδο 14%, πουλώντας περισσότερα από 314.000 αυτοκίνητα. Η Ford σχεδιάζει να φέρει στην αγορά 13 υβριδικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα έως το 2020, επενδύοντας περισσότερα από 4,5 δισ. δολάρια.