The Ford Focus RS RX was designed to be the ultimate rallycross vehicle in the FIA World Rallycross Championship. Collaborating with UK-based M-Sport and Hoonigan Racing Division, Ford Performance engineers implemented the same high-tech instruments and procedures used on production vehicles to develop the Focus RS RX for competition. The Ford Focus RS RX vehicle development is Ford Performance’s factory program in the FIA World Rallycross Championship series. “Project RX” takes an inside look at the development process between the Ford Performance team based in Dearborn, Michigan, the UK-based M-Sport, and Hoonigan Racing Division.

H Ford ετοίμασε μια σειρά από video στα οποία θα μας δείξει το πως το κτηνώδες Ford Focus RX του Ken Block απέκτησε “σάρκα και οστά”. Το αγωνιστικό Focus συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Rallycross, με τον 2-λιτρο EcoBoost κινητήρα του να διαθέτει turbo της Garrett με περιοριστή στομίου στα 45 χλστ.. Η διαχείριση του κινητήρα γίνεται από την Cosworth Electronics, ενώ υπάρχουν μεγάλα intercooler και αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης.

Αποδίδει 600 άλογα στέλνοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου της Sadev, μέσω ρυθμιζόμενων μηχανικών εμπρός και πίσω διαφορικών τρίδισκου συμπλέκτη από carbon της AP. Όλα τα παραπάνω επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε μόλις 2 δευτερόλεπτα.

Το σώμα του είναι ενισχυμένο, διαθέτει φυσικά roll-cage εγκεκριμένο από την FIA, ενώ στον τομέα της ανάρτησης υπάρχουν ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τριών δρόμων της Reiger. Τα φρένα είναι από την Brembo και περιλαμβάνει 4-πίστονες δαγκάνες με δίσκους διαμέτρου 350 χλστ., και υδραυλικό χειρόφρενο της Sadev., ενώ οι ζάντες είναι 17 ινστών με ελαστικά της AVON.