Peugeot-2008-facelift-84

Στα τέλη του 2015, η PSA Peugeot Citroen ανακοίνωσε την πρόθεση της να γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που θα ανακοινώνει την πραγματική κατανάλωση των οχημάτων της και όχι αυτή που προκύπτει από τις εργαστηριακές δοκιμές NEDC. Τα πρώτα μοντέλα στα οποία έγινε αυτό, ήταν τα Peugeot 308, Citroen C4 Grand Picasso και DS3 που εξοπλίζονταν με τον BlueHDi πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λίτρων. Τώρα, σειρά έχει το ανανεωμένο 2008 και όπως ανακοινώνει η εταιρία, τα νούμερα που θα δεις έχουν προκύψει έπειτα από δοκιμή του 2008 σε μία διαδρομή 96 χιλιομέτρων που συνδυάζει κίνηση εντός πόλης, σε επαρχιακή διαδρομή και σε αυτοκινητόδρομο.

Μοντέλο PEUGEOT 2008 1.6l BlueHDi 100 PEUGEOT 2008 1.6l BlueHDi 120 PEUGEOT 2008 1.2l PureTech 82 PEUGEOT 2008 1.2l PureTech 130
Κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες με το πρωτόκολλο NGO Transport & Environment (λίτρα/100 χλμ) 5,2 5,2 6,3 7,0
Μέση κατανάλωση με βάση το εργαστηριακό πρωτόκολλο NECD (λίτρα/100 χλμ) 3,7 3,7 4,9 4,8

Στο κάθισμα του οδηγού του αυτοκινήτου που δοκιμάζεται, κάθισαν επαγγελματίες αλλά και ερασιτέχνες οδηγοί που δεν εργάζονται για την Peugeot ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο πρωτόκολλο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τρεις μη-κυβερνητικούς οργανισμούς: Transport & Environment, France Nature Environment και Bureau Veritas. Τέλος, η PSA λέει ότι το test είναι επαναλήψιμο και αξιόπιστο αλλά τονίζει ότι παράγοντες όπως ο αέρας, η θερμοκρασία αλλά και το οδηγικό στυλ των οδηγών δεν είναι δυνατό να ελεγχθούν όπως στο εργαστήριο.

  • Xarhs

    Εγω παντως ακομα 7 δεν εχω δει στην καταναλωση σε 1.4 TSI ουτε σε 1.2TSI. Μην τσιμπατε αυτα ειναι κολπα μπας και πουλησουν.

  • Xarhs

    Ειμαι μονιμα κατω απο 6 σε 1.4 TSI ACT. Η Peugeot απλα κανει κολπα να πουλησει. Δηλαδη η VW τι να ανακοινωσει σαν πραγματικη καταναλωση; Αφου οτι λεει το πιανω.