Test_Drive_Kia_ceed_GT_Line_1.0_T-GDi_120_15


Ο όμιλος Hyundai-KIA την τελευταία δεκαετία έχει γιγαντωθεί, αποτελώντας έναν από τους πιο σοβαρούς “παίκτες” της παγκόσμιας αυτοκίνησης, με εξαιρετικές προοπτικές για το άμεσο και μακροπρόθεσμο μέλλον. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα σχεδόν 8 εκατ. αυτοκίνητα που πούλησαν την περασμένη χρονιά, όντας το πέμπτο μεγαλύτερο group, με την αμερικάνικη αγορά να απορροφά το 17% των πωλήσεων, όταν η αντίστοιχη ευρωπαϊκή αποτελεί μόλις το 9,3%, έχοντας όμως διπλασιάσει το ποσοστό από το 2005.

Παρατηρώντας τη πορεία της εταιρίας, αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την διαρκή αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη, η Κορεάτικη φίρμα υστερεί, χωρίς κανένα λόγο, σε αναγνώριση σε σχέση με την Αμερική. Εκεί, όπου απολαμβάνει εξαιρετική εκτίμηση με πάνω από 600.000 πωλήσεις, ξεπερνώντας με ευκολία πολλές “κυρίαρχες” ευρωπαϊκές μάρκες, ενώ και στην έρευνα ποιότητας της J.D. Power κατέλαβε τη δεύτερη θέση απ’όλες τις εταιρίες, πίσω μόνο από την Porsche.

Περνώντας στη δοκιμή του αυτοκινήτου, μετά την σύντομη δοκιμή του ανανεωμένου cee’d στην Σλοβακία, και την επίσκεψη μας στο υπερσύγχρονο και μοναδικό εργοστάσιο της εταιρία στην Ευρωπαϊκή ήπειρο, στη πόλη Ζίλινα, είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε επί ελληνικού εδάφους, διανύοντας 610 χλμ. κατά την εβδομαδιαία μας συμβίωση.

Στα συν

  • Κινητήρας
  • Κιβώτιο
  • Εμφάνιση
  • Στιβαρό πλαίσιο
  • Θέση οδήγησης
  • Εσωτερικοί χώροι
  • Εξοπλισμός

Στα μείον

  • Ελαστικότητα χαμηλά
  • Κατανάλωση
  • Φρένα