[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Kia_ceed_facelift_06

Με την επόμενη γενιά του Kia cee’d να παρουσιάζεται επίσημα την άνοιξη του 2018, έχουμε αισίως φτάσει στην μέση του κύκλου ζωής του πιο ενδιαφέροντος για την ελληνική αγορά μοντέλου της κορεάτικης φίρμας. Γι’αυτό ταξιδέψαμε στη Σλοβακία και πιο συγκεκριμένα στη πόλη Ζιλίνα, όπου βρίσκεται το μοναδικό εργοστάσιο της εταιρία στην Ευρωπαϊκή ήπειρο, για να πάρουμε μια πρώτη επαφή με το ανανεωμένο μοντέλο, μετά από σχεδόν τρία χρόνια παρουσίας στην αγορά.

Εκτός από το ελαφρύ facelift που υπέστη το μοντέλο, η KIA μπήκε αρκετά δυναμικά και στον χορό του dowsizing, καθώς παρουσίασε τον ολοκαίνουριο 1.000άρη T-GDI (turbo gasoline direct injection), που μαζί με το νέο διπλοσύμπλεκτο 7-ταχυτο κιβώτιο και τη προσθήκη της GT-Line έκδοσης, η φαρέτρα της εταιρίας είναι γεμάτη, προσφέροντας ένα μοντέλο που όχι μόνο κοιτάει στα μάτια τον ανταγωνισμό, αλλά προσφέρει παράλληλα ένα άκρως ελκυστικό σύνολο για οποιοδήποτε τύπο οδηγό.

Kia_ceed_GT_line_facelift_05

Παρατηρώντας τη πορεία της εταιρίας, αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την διαρκή αύξηση των πωλήσεων στην Ευρώπη, η Κορεάτικη φίρμα υστερεί, χωρίς κανένα λόγο, σε αναγνώριση σε σχέση με την Αμερική. Εκεί, όπου απολαμβάνει εξαιρετική εκτίμηση με πάνω από 600.000 πωλήσεις, ξεπερνώντας με ευκολία πολλές “κυρίαρχες” ευρωπαϊκές μάρκες, ενώ και στην έρευνα ποιότητας της J.D. Power κατέλαβε τη δεύτερη θέση απ’όλες τις εταιρίες, πίσω μόνο από την Porsche.

KMS_assembly_shop_2

Με ευκαιρία της παρουσίασης του ανανεωμένου μοντέλου, είχαμε την τύχη να μπούμε μέσα στο εργοστάσιο της και να δούμε σχεδόν όλη τη γραμμή παραγωγής. Προσωπικά εκπληρώθηκε ένα παιδικό μου όνειρο, με το υπερσύγχρονο εργοστάσιο να είναι πραγματικό “διαμάντι”, πεντακάθαρο και με αριστουργηματική λειτουργία. Χαρακτηριστικά, οι 3.800 εργαζόμενοι δουλεύουν σε τρεις 8-ώρες βάρδιες και κάθε μέρα βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής 1.400 αυτοκίνητα. Αν κάνεις τη διαίρεση (και αφαιρέσεις την ώρα του διαλείμματος) το αποτέλεσμα είναι η ολοκλήρωση ενός αυτοκινήτου κάθε 52 δευτ.!! Αυτό σημαίνει ότι η ετήσια παραγωγική δυνατότητα φτάνει τα 350.000 οχήματα και αυτή τη στιγμή έχει φτάσει στο μέγιστο της δυνατότητας του καλύπτοντας το 56% της ευρωπαϊκής ζήτησης, παράγοντας όλες τις εκδόσεις του cee’d, το Sportage και το Venga.

KMS_paint_shop_3

Στο εργοστάσιο έχουν επενδυθεί 1,6 δις ευρώ, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια η KIA θα παρουσιάσει 4 νέα μοντέλα καθώς έχει στόχο μέχρι το 2020 να πουλάει στην Ευρώπη 1.000.000 οχήματα, από τα σχεδόν 385.000 που εκτιμούν ότι θα πουλήθουν φέτος και τα 500.000 το 2016. Γι’αυτό και στα σχέδια τους είναι και το άνοιγμα μιας νέας παραγωγικής μονάδας για να καλύψουν την ζήτηση.

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Kia_ceed_facelift_02

Το cee’d, κατά γενική ομολογία και προσωπική άποψη, είναι ίσως το πιο όμορφο hatchback της κατηγορίας. Αποτελεί σχέδιο του επικεφαλής σχεδιασμού και πλέον προέδρου του κορεάτικου group, Peter Schreyer και είναι εξελιγμένο στην Ευρώπη, αποκλειστικά για την Ευρωπαϊκή αγορά, με τις αλλαγές που υπέστη το μοντέλο είναι αρκετά περιορισμένες.

Έτσι, το αναβαθμισμένο cee’d κληρονομεί το τολμηρό, ξεχωριστό στυλ του σημερινού μοντέλου, με μια σειρά οπτικών τροποποιήσεων για τον εκσυγχρονισμό της εμφάνισης του για το υπόλοιπο ζωής του. Στο μπροστινό μέρος, το cee’d διατηρεί τη μάσκα -σήμα κατατεθέν- της Kia, με τους κομψούς προβολείς, καθώς οι αλλαγές στο “πρόσωπο” εντοπίζονται στον ελαφρώς επανασχεδιασμένο, πιο γωνιώδες και φαρδύτερο προφυλακτήρα, που πλέον έχει επένδυση χρωμίου γύρω από τους προβολείς ομίχλης, και μια νέα μάσκα.

Kia_ceed_facelift_01

Παρομοίως, στο πίσω μέρος υπάρχει ένας ελαφρώς αλλαγμένος προφυλακτήρας, ενώ τα φώτα LED με τα νέα γραφικά προσθέτουν μια σύγχρονη πινελιά στο σύνολο. Τέλος, υπάρχουν νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16- και 17-ιντσών διαθέσιμα σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.

Kia_ceed_GT_line_facelift_08

Τέλος, σημαντική προσθήκη στη γκάμα του μοντέλου είναι η GT-Line έκδοση, όντας είναι διαθέσιμη σε όλα τα αμαξώματα. Εκτός από το νέο σπορ bodykit, το οποίο δανείζεται στοιχεία από την GT έκδοση, έχει και πολύ πλούσιο εξοπλισμό, φοράει 18άρες ζάντες, ενώ έχει αλλαγές και στις ρυθμίσεις των αμορτισέρ και ελατηρίων.

Kia_pro_ceed_GT_facelift_12

Η κορυφαία GT έκδοση δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου με αυτή που είχαμε δοκιμάσει πριν ενάμιση χρόνο, καθώς επωφελείται από ελάχιστες επεμβάσεις στο εξωτερικό, ενώ στην καμπίνα, την παράσταση κλέβει το flat-bottom τιμόνι και το αλουμινένιο start/stop κουμπί. Να σημειώσω, επίσης, ότι η Kia ακολουθώντας το πνεύμα των καιρών έχει προστεθεί ένα ηλεκτρονικό σύστημα ενίσχυσης του ήχου του κινητήρα όταν ο οδηγός επιλέγει το GT Mode μέσω του κουμπιού στο τιμόνι.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρες” ]

Kia_ceed_facelift_18

Η Kia έχει καταλάβει ότι για να κερδίσει την εκτίμηση του κοινού πρέπει, εκτός από πολύ καλή συνολική ποιότητα, να προσφέρει και σύγχρονα, δυνατά και οικονομικά κινητήρια σύνολα. Με το ανανεωμένο μοντέλο η κορεάτικη εταιρία εναρμονίζεται πλήρως με την downsizing τάση της εποχής και παρουσιάζει τον νέο 1.000άρη βενζινοκινητήρα, με το cee’d να είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που το φοράει. Αντίστοιχο σύνολο στο C-segment έχει μόνο η Ford και η VW, στα Focus και Golf αντίστοιχα, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει και η Opel στο νέο Astra.

O νέος 3-κυλινδρος 998 κ.εκ. κινητήρας κατασκευάζεται στην Κορέα και ταξιδεύει ως ένα σώμα στη Σλοβακία για να τοποθετηθεί στο αμάξωμα του cee’d. Είναι πλήρως αλουμινένιος, διαθέτει single scroll turbo της Borg Warner με βαλβίδα ανακούφισης (waste gate) που ενεργοποιείται από ηλεκτρικό μοτέρ (και όχι μηχανικά). Ακόμα, είναι άμεσου ψεκασμού, με τη πίεση έγχυσης να φτάνει τα 200 bar, τα μπεκ να έχουν έξι οπές, ενώ η πολλαπλή εξαγωγής είναι ενσωματωμένη στο μπλοκ.

Αποδίδει 100 και 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με τη ροπή να φτάνει και στις δύο περιπτώσεις τα 172 Nm, διαθέσιμα από τις 1.500 μέχρι 4.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με το εργοστάσιο η μικρή έκδοση κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 12,8 δευτ., με τη δυνατότερη σε 11,1 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 και 190 χλμ/ώρα αντίστοιχα. Τέλος, η εργοστασιακή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 4,7 και 4,9 λίτρα/100 χλμ. αντίστοιχα, με τις εκπομπές ρύπων να είναι 103 και 115 γρ/χλμ αντίστοιχα, που σημαίνει ότι πληρώνουν τέλη €92,7 και €103,5.

Αν και ο νέος 1.000άρης κινητήρας δεν αντικαθιστά τους υπάρχοντες ατμοσφαιρικούς βενζίνης 1.400 και 1.600 κ.εκ. (100 και 128 ίππων), η ελληνική αντιπροσωπεία ενδέχεται να φέρει μόνο τον 1.400άρη για κάποια entry έκδοση, ενώ για τον 1.600άρη δεν προβλέπεται εισαγωγή.

Ο κινητήρας του GT ανανεώθηκε με το νέο turbo να είναι πλέον single scroll (από twin που ήταν) κάτι το οποίο σημαίνει ότι αλλάξει άρδην η πολλαπλή εξαγωγής και η διαχείριση του εγκεφάλου. Και ενώ δεν αυξάνεται η μέγιστη ιπποδύναμη και ροπή -204 άλογα και 265 Nm-, έχει βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι και ροπή στις χαμηλές σ.α.λ. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται 0.1 δευτερόλεπτα ταχύτερα -7.6 δευτερόλεπτα- ενώ η KIA υπόσχεται καλύτερες ρεπρίζ.

Από την άλλη, υπάρχουν δύο πετρελαιοκινητήρες 1.400 και 1.600 κ.εκ. με απόδοση 90 και 136 άλογα αντίστοιχα (+8 άλογα σε σχέση με το pre-facelift). Η ροπή του πρώτου φτάνει τα 240 Nm, όντας ο δυνατότερος της κατηγορίας του, ενώ στον δεύτερο η ροπή φτάνει τα 280 Nm με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και 300 Nm με το ολοκαίνουριο 7-τάχυτο διπλού συμπλέκτη.

IMG_4849

Για τα 0-100 χλμ/ώρα ο 1.400άρης χρειάζεται 13,5 δευτ., ενώ ο μεγάλος 10,2 και 10,6 δευτ. αντίστοιχα με το χειροκίνητο και το αυτόματο κιβώτιο. Η τελική του πρώτου ακουμπάει τα 173 χλμ/ώρα, ενώ του 1.600άρη τα 197 και 200 χλμ/ώρα αντίστοιχα. Από θέμα κατανάλωση, ο πρώτος χρειάζεται 4,2 λίτρα/100 χλμ, ενώ ο δεύτερος 3,6 και 4,2 λίτρα/100 χλμ με το χειροκίνητο και το αυτόματο κιβώτιο. Κλείνοντας με τα νούμερα, οι εκπομπές ρύπων είναι 109, 94 και 103 αντίστοιχα. Χαρακτηριστικό είναι ότι με το χειροκίνητο κιβώτιο, το cee’d diesel είναι το δυνατότερο μοντέλο της αγοράς, που δε πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Η μετάδοση της κίνησης μεταφέρεται, κλασικά, στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-ταχυτου μηχανικού κιβωτίου, και του ολοκαίνουριου διπλοσύμπλεκτου αυτόματου κιβωτίου το οποίο φέρει την υπογραφή της ΚΙΑ και όχι κάποιας άλλης εταιρίας. Τέλος, το βάρος του 5-θυρου αμαξώματος με τον 1.000άρη κινητήρα φτάνει τα 1.204 κιλά και τα 1.289 για τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα, με τη 3-θυρη έκδοση να αφαιρεί 8 κιλά και το αυτόματο να προσθέτει 27.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Kia_ceed_facelift_28

Έχοντας στο μυαλό την συναρπαστική εικόνα του εξωτερικού, ανοίγοντας τη πόρτα και βλέποντας το σχεδιασμό της κονσόλας, αντικρίζεις μια πιο συνετή και εκ του ασφαλούς προσέγγιση. Αυτά, μόνο στο σχεδιασμό, καθώς ποιοτικά βρίσκεται σε αρκετά ψηλό επίπεδο.

Η καμπίνα του ανανεωμένου cee’d έχει λάβει και αυτή μια σειρά από μικρές αναβαθμίσεις, με αποτέλεσμα να έχει μια πιο μοντέρνα εμφάνιση και αίσθηση, με τη βασική της μορφή να παραμένει αμετάβλητη. Η οδηγοκεντρική κονσόλα έχει ασύμμετρη σχεδίαση και διαθέτει πλέον λεπτομέρειες χρωμίου γύρο από τον πίνακα οργάνων, και στους αεραγωγούς και αλλού. Το κεντρικό τμήμα, ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού, έχει επένδυση ενός γυαλιστερού μαύρου “φιλέτο”, χαρίζοντας μια πιο premium εμφάνιση.

Kia_ceed_GT_line_facelift_41

Για τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, το αναβαθμισμένο εσωτερικό του cee’d προσφέρει βελτιωμένο NVH, καθώς διαθέτει παχύτερη ηχομόνωση, που μειώνουν χαρακτηριστικά το επίπεδο θορύβου, κραδασμών και τριγμών. Επίσης, έχουν προστεθεί υλικά απορρόφησης ήχου στη μοκέτα και στο σύστημα εξαερισμού, ενώ διπλάσιας ποσότητας αντικραδασμικός αφρός έχει τοποθετηθεί στον “καθρέφτη” (πίσω από τον πίνακα ταμπλό) για να μειώσει τους κραδασμούς του κινητήρα και να προσφέρει ησυχία και άνεση στους επιβάτες.

Η καλύτερη απόδειξη του παραπάνω έγινε με έναν πολύ απλό τρόπο. Η πτήση του ταξιδιού μας ήταν από Αθήνα για Βιέννη, και από εκεί πήραμε 3 pre-facelift cee’d diesel για να ταξιδέψουμε 280 χλμ. σε αυτοκινητόδρομο και να πάμε στη πόλη Ζιλίνα, όπου έγινε η παρουσίαση του ανανεωμένου μοντέλου. Δεν θα έλεγα ότι ήταν κουραστικό στο ταξίδι το αυτοκίνητο, αλλά με την οδήγηση του ανανεωμένου μοντέλου για περίπου 200 γύρω από το βάση μας, το βελτιωμένο επίπεδο ηχομόνωσης ήταν κάτι παραπάνω από εμφανές.

Kia_ceed_facelift_30

Από θέμα χώρων δεν αλλάζει κάτι και προσφέρει υπεραρκετούς για 4 ενήλικες, με τον πέμπτο να βολεύεται με κάποιες μικρές παραχωρήσεις, κυρίως λόγω εσωτερικού πλάτους. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 380 λίτρα (3-θυρο και 5-θυρο), όπου με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.318 και 1.225 λίτρα. Επίσης, οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές και γενικά η συμβίωση μαζί του εύκολη. Η εργονομία της κονσόλας δεν πάσχει σε κανένα σημείο αν και θα μπορούσε να έχει λιγότερα κουμπιά στο τιμόνι και κυρίως διαφορετικό λεβιέ για το αυτόματο κιβώτιο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

IMG_4857

Το cee’d facelift θα συνεχίσει να προσφέρεται στα υπάρχοντα επίπεδα εξοπλισμού (Instyle, Uptown και Premium), ενώ όπως προείπα θα προστεθεί και η GT-Line. Η ελληνική αντιπροσωπεία δεν έχει ανακοινώσει ακόμα το νέο τιμοκατάλογο του μοντέλου, αλλά η τιμή του νέου 1.000άρη υπολογίζεται ότι σε ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού θα είναι όσο κοστίζει σήμερα το 1.400άρη diesel, δηλαδή περίπου στα €17.500 για το 100άρι και €19.000 για το 120άρι, όπου χωρίς να ξεχνάς την 7-ετή εργοστασιακή εγγύηση αποτελεί ένα άκρως δελεαστικό και πλούσιο πακέτο. Αντίστοιχα, οι τιμές του diesel δεν αναμένεται να αλλάξουν αισθητά.

Οι παραγγελίες για το ανανεωμένο μοντέλο είναι ήδη ανοιχτές με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται σε ένα με ενάμιση μήνα. Επίσης, η ελληνική αντιπροσωπεία πέτυχε να παραλαμβάνει οποιοδήποτε έκδοση του cee’d με ότι εξοπλισμό θέλεις μέσα σε 45 μέρες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Kia_ceed_facelift_12

Κατά την αποστολή στη Σλοβακία είχα την ευκαιρία να οδηγήσω και τα τρία κινητήρια σύνολα. Τον 1.000άρη με τα 120 στην GT-Line για περίπου 120 χλμ., τον 1.600άρη πετρελαιοκινήρα με τον 7-τάχυτο DCT για περίπου 80 χλμ. και την δυνατή GT έκδοση για περίπου 60 χλμ.

Όπως ανέφερα και πιο πάνω, η έκδοση GT-Line είναι διαθέσιμη με όλους τους κινητήρες και διαθέτει ακριβώς τα ίδια αμορτισέρ με την δυνατή GT, απλά αλλάζει η σκληρότητα των ελατηρίων. Αυτή αλλάζει ελάχιστα και ανάμεσα στα αυτοκίνητα με κινητήρα βενζίνης και πετρελαίου (μόνο για τα εμπρός), καθώς όπως είναι φυσικό το βάρος του diesel είναι μεγαλύτερο.

Kia_ceed_GT_line_facelift_22

Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή, η διάταξη της ανάρτησης είναι με γόνατα MacPherson στον εμπρός άξονα και ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια στον πίσω, με κούφια εμπρός αντιστρεπτική ράβδο και κανονική πίσω. Το στήσιμο της GT-Line ζωντανεύει το αυτοκίνητο, όντας εξαιρετικά ευχάριστο και διασκεδαστικό, αλλά έχοντας πάντα στο μυαλό τον οικογενειακό χαρακτήρα του μοντέλου είναι ίσως λίγο παραπάνω απ’ότι πρέπει σφιχτό στις αντιδράσεις.

Η τοποθέτηση του αισθητά ελαφρύτερου 3-κυλινδρου κινητήρα έχει μεταμορφώσει την αντίδραση του εμπρός μέρους στις εντολές του τιμονιού, κάνοντας το πιο σβέλτο και γρήγορο στις αλλαγές κατεύθυνσης. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει γίνει πιο άμεσο με τη μείωση των κύκλων από άκρη-σε-άκρη (2,85), αν και η αίσθηση του μου φάνηκε κάπως χαλαρή, ακόμα και στη sport ρύθμιση του (οι άλλες είναι normal και comfort).

IMG_4844

Οδηγώντας στον επαρχιακό δρόμο γύρω από το εργοστάσιο, το cee’d με τον 1.000αρη κινητήρα έχει όλα τα φόντα για να πείσει και τον πιο δύσπιστο. Αν εξαιρέσει την αισθητή υστέρηση στις χαμηλές στροφές και μέχρι σχεδόν τις 2.000 σ.α.λ., από εκεί και πάνω έχει μια εντυπωσιακά πλούσια καμπύλη που σου επιτρέπει να στροφάρεις μέχρι αρκετά ψηλά και όταν πλησιάζει τον κόφτη (πάνω από τις 6.000 σ.α.λ.). Με εξέπληξε ευχάριστα η προθυμία του να ανεβάσει στροφές και κυρίως τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του που είναι πολύ καλά, με απουσία ενοχλητικών θορύβων, τραχύτητας και κραδασμών και δεν θα ήταν υπερβολή να πω ότι ήταν ελάχιστα καλύτερος από αυτόν της Ford. Οι ρεπρίζ του ήταν πολύ γρήγορες και έβλεπες πολύ εύκολα τη βελόνα του ταχύμετρου σε μεγάλα νούμερα, ξεχνώντας ότι οδηγείς 1.000άρι κινητήρα.

IMG_4830

Οι μηχανικοί της εταιρίας γνωρίζοντας εκ των πραγμάτων την αδυναμία των μικρών 3-κυλινδρων συνόλων στις χαμηλές στροφές άλλαξαν τη κλιμάκωση του υπάρχοντος 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Έτσι, η 1η σχέση είναι πιο κοντή για να προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση, άφησαν ίδια τη 2η, ενώ έχουν μακρύνει ελάχιστα τις υπόλοιπες τρεις, με την 6η να είναι μόνο overdrive. Ακόμα, η διαδρομή του λεβιέ ταχυτήτων είναι πολύ καλή και το κούμπωμα ακριβέβστατο και σφιχτό.

Kia_ceed_facelift_15

Από την άλλη, η απλή έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα κατάπινε άψογα τις ανωμαλίες του κακού οδοστρώματος, μεταφέροντας σε με χαρακτηριστική άνεση και ηρεμία. Η ηχομόνωση είναι σε εξαιρετικό επίπεδο, ενώ ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας μπορώ να πω ότι με κέρδισε και ανήκει στους καλύτερους της κατηγορίας. Επιταχύνει πολύ εύκολα το συγκρατημένο σε βάρος αμάξωμα, προσφέροντας υψηλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, αλλά και σιγουριάς. Συνεργάζεται πολύ καλά με το αυτόματο κιβώτιο, με τις αλλαγές να είναι παντελώς ανεπαίσθητες και γρήγορες, αν και τα paddles έχουν μέτριο feeling.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

Kia_ceed_facelift_20

Το cee’d είναι αδίκως ίσως το πιο παρεξηγημένο μοντέλο της ελληνικής αγοράς και με την ανανέωση του γίνεται επάξια σοβαρός διεκδικητής μιας ψηλής θέσης στη λίστα για το μελλοντικό αγοραστή. Τα 1.000.000 αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει στους δρόμους τα 9 χρόνια που παράγεται στη Σλοβακία δείχνουν ότι έχει κερδίσει το κοινό της Ευρώπης.

Ο νέος 1.000άρης κινητήρας δένει άριστα με το ποιοτικό αυτοκίνητο έχοντας νεύρο και δύναμη. Κακά τα ψέμματα, όμως, στην Ελλάδα ο πετρελαιοκινητήρας είναι που θα κυριαρχήσει τις πωλήσεις. Αυτός δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα τον ανταγωνισμό, προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο για τον οικογενειάρχη. Από την άλλη, με την GT-Line η εταιρία επιχειρεί να προσεγγίσει ένα πιο δραστήριο κοινό που δεν βλέπει το αυτοκίνητο απλά ως μέσο μεταφοράς.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κα Χαρ/κά” ]

Κατεβάζοντας αυτό το PDF μπορείς να δεις λεπτομερέστατα τα τεχνικά χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεων του Kia cee’d.

[/nextpage]