#11 Marco Wittmann, BMW M4 DTM, #31 Tom Blomqvist, BMW M4 DTM, #48 Edoardo Mortara, Audi RS5 DTM

Στην αυστριακή πίστα του Spielberg, ο πρωταθλητής του 2014, Marco Wittmann, πανηγύρισε την έκτη νίκη στο DTM, με την BMW να σημειώνει το “1-2”, αφού στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Tom Blomqvist, και το podium των νικητών συμπλήρωσε ο πρώτος νικητής της χρονιάς, ο Ιταλός Eduardo Mortara με το Audi RS5 DTM.

Ιδανικές συνθήκες σε δοκιμαστικά και αγώνα, με τους Wittmann και Blomqvist να μοιράζονται την πρώτη σειρά της εκκίνησης για τον 40λεπτο αγώνα. Από την τρίτη θέση ξεκινούσε ο Adrien Tambay και την πρώτη δεκάδα στην εκκίνηση συμπλήρωσαν οι Mortara, Glock, Martin, da Costa, di Resta, Tomczyk και Ekström.

Στην εκκίνηση του απογευματινού αγώνα, οι δύο πρώτοι στην εκκίνηση διατήρησαν τις θέσεις τους, με τον Mortara να “κλέβει” την τρίτη θέση από τον Tambay, o oποίος στην πρώτη στροφή θα χάσει θέσεις λόγω μιας σύντομης εξόδου που είχε. Βέβαια, στη συγκεκριμένη στροφή είχαμε “δράματα” όπως συνηθίζεται στην αυστριακή πίστα. Ο Βέλγος οδηγός της BMW, Maxime Martin, συγκρούστηκε με τον Ekström κι ο Σουηδός οδηγήθηκε σε τετ α κε, με τον Robert Wickens να τον αποφεύγει την τελευταία στιγμή. Ο Ο Εkström συνέχισε με το “πληγωμένο” RS 5 από την τελευταία θέση, ενώ ο Martin δεν τιμωρήθηκε για την ενέργειά του αυτή.

#11 Marco Wittmann, BMW M4 DTM, #31 Tom Blomqvist, BMW M4 DTM
#11 Marco Wittmann, BMW M4 DTM, #31 Tom Blomqvist, BMW M4 DTM

Ήδη με την συμπλήρωση του δεύτερου γύρου, το DRS ήταν στη διάθεση των οδηγών-μια ακόμα αλλαγή με την προηγούμενη χρονιά-και ο Blomqvist έμεινε σταθερά για αρκετούς γύρους σε θέση βολής και DRS πίσω από τον Γερμανό και ο Mortara, σταθερά τρίτος, καραδοκούσε και ήλπιζε σε κάποιο οδηγικό λάθος των δύο προπορευομένων οδηγών.Στον έκτο γύρο, ο Juncadella ήταν ο πρώτος οδηγός που εγκατέλειψε τον αγώνα και  στον δέκατο γύρο, ο da Costa τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits διότι προσπέρασε υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.

Ήδη οι δύο οδηγοί άρχισαν να ανοίγουν λίγο τη διαφορά από τον τρίτο Mortara και μεγάλο ενδιαφέρον είχε η προσπάθεια του Glock να φτάσει και να περάσει τον Ιταλό, αλλά και προστατεύσει την τέταρτη θέση από τον πολύ γρήγορο σήμερα Tomczyk. Πέραν της βαθμολογούμενης δεκάδας, οι οδηγοί μάχονταν “σώμα με σώμα”, ιδιαίτερα οι Molina (Audi) και Götz (Mercedes). Στον 21ο γύρο, ο Nico Müller προσπέρασε τον Wickens για τη δέκατη θέση. 2 γύρους πριν το τέλος (σε σύνολο 30) όλα είχαν ξεκαθαρίσει και η BMW σημείωσε άλλο ένα “1-2” στο ενεργητικό της. Ο Glock τερμάτισε στην τέταρτη θέση και τη  δεκάδα συμπλήρωσαν οι Tomczyk, Martin, di Resta, Tambay, Farfus και Müller.

Τα δοκιμαστικά για τον κυριακάτικο αγώνα θα διεξαχθούν στις 13.50 ώρα Ελλάδος και ο αγώνας στις 16.15.