Fernando Alonso

Το ατύχημα του Fernando Alonso στην Μελβούρνη έφερε στην επιφάνεια σημαντικά δεδομένα στην έρευνα για την καλύτερη ασφάλεια των οδηγών. Όπως έγινε γνωστό από την FIA, η οποία χρησιμοποίησε ταχείας καταγραφής κάμερες και αισθητήρες επιτάχυνσης στο κράνος του Ισπανού οδηγού. Ο Fernando Alonso, σύμφωνα με όλα αυτά τα δεδομένα, χτύπησε με το πίσω μέρος του κράνους του δύο φορές το σημείο πίσω όπου βρίσκεται το προσκέφαλο του μονοθεσίου.

Alonso

Ο Laurent Mekies, υπεύθυνος του Global Institute for Motor Sport Safety δήλωσε σχετικά:

Είναι μία άσκηση που ποτέ δεν σταματά, αλλά σίγουρα έχουμε κάνει ένα σημαντικό βήμα. Το επόμενο βήμα είναι τα βιομετρικά δεδομένα από τους οδηγούς όπως ο καρδιακός ρυθμός, η θερμοκρασία του σώματος, αλλά και τα επίπεδα ιδρώτα. Ελπίζω να τα τοποθετήσουμε (αισθητήρες) στους οδηγούς πριν το τέλος του έτους, σαν τεστ έστω. Τα βιομετρικά δεδομένα θα μας βοηθήσουν να ξέρουμε σε τι κατάσταση θα είναι οι οδηγοί πριν και μετά τον αγώνα, αλλά και κατά την διάρκεια ενός ατυχήματος.

Το ατύχημα του Alonso στην Μελβούρνη: