Mazda6 Facelift 2016 (4)


Η Mazda έχει ετοιμάσει ένα νέο, έξυπνο σύστημα Torque Vectoring, το οποίο μειώνει την προσπάθεια που πρέπει να καταβάλει ο οδηγός στο τιμόνι. Η τεχνολογία ονομάζεται G-Vectoring Control και σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, θα κάνει τα μοντέλα της να ταξιδεύουν πιο άνετα στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

Το πρώτο μοντέλο που θα εξοπλιστεί με το G-Vectoring Control θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος, με τους μηχανικούς της Mazda να περιγράφουν την τεχνολογία ως ένα ηλεκτρονικό σύστημα υποβοήθησης του σασί που λειτουργεί μέσω του περιορισμού της ροπής του κινητήρα.

Το σύστημα της Mazda, σε αντίθεση με τα συμβατικά συστήματα Torque Vectoring, μειώνει τη ροπή από την χαρτογράφηση του κινητήρα, με τις αλλαγές να είναι ελάχιστες και ανεπαίσθητες (μέχρι 30 Nm) για τους οδηγούς, διευκολύνοντας έτσι τον οδηγό να μην χρειάζεται να κάνει μικροδιορθώσεις στο τιμόνι κατά τη διάρκεια μιας στροφής, ενώ παράλληλα, το σύστημα είναι ικανό να συμβάλει ώστε ο μπροστά άξονας, να αποκτήσει “επιπλέον βάρος” κατά τη διάρκεια της στροφής, για να μειωθεί έτσι η υποστροφή, μιας αυξάνεται η πρόσφυση.

Η ιαπωνική εταιρία υποστηρίζει πως η τεχνολογία “μειώνει σημαντικά” την ανάγκη για διορθώσεις στο τιμόνι από τον οδηγό, κατά τη διάρκεια των στροφών, ενώ παράλληλα μειώνονται και οι πλευρικές δυνάμεις που ασκούνται στους επιβάτες κατά την οδήγηση. Το G-Vectoring Control επιτρέπει στην Mazda να διατηρήσει την ίδια σκληρότητα στην ανάρτηση, αλλά παράλληλα κάνει την κύλιση του αυτοκινήτου πιο άνετη, κάτι που μεταφράζεται και στην άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες, καθιστώντας το αυτοκίνητο πιο διασκεδαστικό, με τον οδηγό να κουράζεται λιγότερο.

Τέλος η Mazda ετοιμάζει και νέα καθίσματα, τα οποία θα έχουν “γενναιόδωρες αναλογίες” και νέο σχήμα, που θα κρατά σταθερούς τους επιβάτες. Επιπλέον, οι νέες θέσεις, μειώνουν τα συνήθη σημεία πίεσης στο σώμα του επιβάτη, ώστε το ταξίδι να γίνει πιο ξεκούραστο γι’αυτούς.