Τον Νοέμβριο του 1985 στη SEMA, η Buick είχε παρουσιάσει το Wildcat concept. Το πρωτότυπο φορούσε έναν V6 κινητήρα της Buick 3,8-λίτρων, ο οποίος είχε βελτιωθεί από την McLaren Engines στη πόλη Livonia του Μίσιγκαν. Ο κινητήρας απέδιδε 360 άλογα στις 7.000 σ.α.λ με 540 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ και συνδυαζόταν με ένα 4-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που έστελνε τη κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος στη μέση, ακριβώς πίσω από τα καθίσματα, με τον σχεδιασμό του πρωτότυπου να είναι άκρως φουτουριστικός. Το κυριότερο χαρακτηριστικό του ήταν ο τεράστιος γυάλινος θόλος, με το γεμάτο καμπύλες σώμα του να είναι κατασκευασμένο από carbon, κάτι που έκανε το αυτοκίνητο να ζυγίζει μόλις 1.320 κιλά.

Το εσωτερικό του, ήταν ένα high-tech κόσμημα της εποχής. Μια οθόνη στη κεντρική κονσόλα εμφάνιζε δεκάδες πληροφορίες, όπως μέτρηση G, ροπής, πίεσης λαδιού, ενώ διέθετε μέχρι και πυξίδα. Το τιμόνι του ήταν και αυτό εξίσου εντυπωσιακό και σίγουρα θα μπορούσε να μπει στα 12+1 παράξενα τιμόνια όλων των εποχών. Το πρωτότυπο εξοπλιζόταν επίσης με head-up display που πρόβαλε στο παρμπρίζ την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, την ταχύτητα και τα διανυθέντα χιλιόμετρα.

Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στη SEMA δεν ήταν λειτουργικό, αλλά η Buick κατασκεύασε ένα δεύτερο, πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο, που το χρησιμοποίησε σε μια σειρά δοκιμών, αλλά ποτέ δεν πήρε την απόφαση να περάσει στη παραγωγή.