Test_Drive_SsangYong_Tivoli_diesel_4x4_11

To SsangYong Tivoli το γνωρίσαμε πριν δέκα μήνες, με την δοκιμή της δικίνητης βενζινοκίνητης έκδοσης του. Εξαιτίας αυτού του μοντέλου, η κορεάτικη εταιρία σημείωσε το 2015 ρεκόρ πωλήσεων, καθώς κατάφερε να πουλήσει 144.764 αυτοκίνητα, καθιστώντας την περσινή χρονιά την πιο πετυχημένη στην 62-χρονη ιστορία της. Από αυτά, τα 99.664 πουλήθηκαν στην εγχώρια αγορά της Κορέας και τα υπόλοιπα 45.100 στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου.

Το Tivoli ήταν το best-seller μοντέλο της, με 63.693 πωλήσεις, νούμερο που ξεπερνά το προηγούμενο ρεκόρ του Rexton, που, εν έτει 2004, είχε πουλήσει 54.274 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Οι ιθύνοντες της εταιρίας με έδρα τη πόλη Pyeongtaek της Νοτίου Κορέας, θέλουν να βασιστούν πάνω στο Tivoli, γι’αυτό πρόσφατα παρουσίασαν την XLV έκδοση του, με τον αχανέστατο χώρο αποσκευών των 720 λίτρων, ενώ σκέφτονται σοβαρά και μια ανοιχτή έκδοση του μοντέλου, στα πλαίσια του Range Rover Evoque convertible. Ακόμα, ο CEO της τέταρτης μεγαλύτερης νοτιοκορεάτικης αυτοκινητοβιομηχαίας, Choi Johng-sik έχει δηλώσει ότι σκοπεύει να να μπει στην αμερικάνικη αγορά στις αρχές του 2019.

Με τα παραπάνω ως δεδομένα, στις αρχές του περασμένου μήνα, είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και την πετρελαιοκίνητη έκδοση του Tivoli, με την κίνηση να μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς. Μια πρόταση που δεν συναντάται συχνά από τον ανταγωνισμό των compact crossover, με το Tivoli να τίθεται αντιμέτωπο με τα Renault Captur, Citroen C4 Captur, Nissan Juke, Peugeot 2008, Skoda Yeti, Fiat 500X, Jeep Renegade, Suzuki Vitara κλπ.

Στα συν

  • Ροπή κινητήρα
  • Σχεδιασμός
  • Εξοπλισμός
  • Ποιότητα κύλισης
  • Χώροι/πρακτικότητα

Στα μείον

  • Απουσία συστήματος start/stop
  • Αυτόματο κιβώτιο
  • Χαμηλοπρόφιλα ελαστικά