mustang camaro challenger

Με το κλείσιμο του Ιουνίου είχαμε τον καθιερωμένο απολογισμό πωλήσεων του μήνα. Και δεν δείχνει ιδιαίτερα πρόσχαρος για την τελευταία γενιά της Camaro. Συγκεκριμένα, έφυγαν 4.969 από τις αντιπροσωπείες της Chevrolet στην Αμερική, 500 μονάδες πίσω από το Challenger και σχεδόν τις μισές από αυτές της Mustang. Είναι ο δεύτερος σερί μήνας που η Chevy έρχεται τελευταία (έστω και σε αγώνα των 3), ενώ είναι αξιοσημείωτο πως παρουσίασε απώλειες της τάξης του 42% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του ’15, παρόλο που ανανεώθηκε πλήρως.

Τις πταίει, λοιπόν, και η Camaro βλέπει τα πίσω φώτα του Challenger να απομακρύνονται; Δεδομένου ότι η Mustang παίζει μπάλα σε άλλο επίπεδο (Euro έχουμε) και έχει φτάσει να κερδίζει τους Γερμανούς μέσα στο σπίτι τους, o player to beat είναι η πρόταση της Dodge. Έλα μου, όμως, που παρά την έλλειψη μικρού turbo κινητήρα (βλέπε 2.3 Εcoboost για Mustang και 2.0 T για Camaro) η old school χροιά του Challenger έχει σοβαρή απήχηση. Συν το hype του Hellcat που απογείωσε το μοντέλο στις καρδιές των απανταχού muscle car lovers.

Από πλευράς χαρακτήρα, η Camaro πλασάρεται ως κράμα του ανάλαφρου (τηρουμένων των αναλογιών) πατήματος του pony car της Ford και του brutal σκέρτσου – bulk παρουσιαστικού του Dodge. Άσχημη δεν τη λές, ούτε μέσα ούτε έξω, άρα γιατί το αμερικανικό κοινό της έχει γυρίσει την πλάτη;

Η απάντηση μπορεί να είναι πολύ απλή. Το δυναμικό, σφηνοειδές και γεμάτο εναλλασσόμενες επιφάνειες αμάξωμα φαντάζει ελαφρώς “εξωγήινο” δίπλα στον προσαρμοσμένα ρετρό δυναμισμό της Μustang και την “αγνή” προσέγγιση του Challenger. Εν αναμονή των νέων Camaro Ζ28 και ZL1 για να δούμε αν θα ανατρέψουν την κατάσταση.