Acura NSX Type-R

Η Honda έχει παρουσιάσει εδώ και ένα χρόνο το NSX και από την αρχή της παρουσίασης του, υπήρχαν οι φήμες για διάφορες παραλλαγές αλλά και για το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης Type-R. Οι φήμες φαίνεται να επιβεβαιώνονται από τον επικεφαλής του project NSX Ted Claus ο οποίος δήλωσε:

Η Honda εργάζεται σε διάφορες πιθανές εκδοχές για το NSX ένα κάμπριο, ένα πιο ελαφρύ, ένα μη-υβριδικό και ένα ηλεκτρικό, μια από τις οποίες θα είναι και το Type-R.

Η Honda πιστεύει ότι το NSX δεν θα είναι μοναδικό, αλλά θα γίνει η “πλατφόρμα” για νέες εκδοχές που θα δούμε κατά την διάρκεια ζωής του αυτοκίνητου. Με τον τρόπο αυτό θέλει να βελτιώσει την εικόνα της, σαν εταιρεία επιδόσεων, αλλά θα μπορέσει να κάνει απόσβεση στα χρήματα που έχει επενδύσει για την παραγωγή του.

Όσον αφορά για το κανονικό NSX ο Ted Claus αναφέρει:

Είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο με νέα τεχνολογία, μια τεχνολογία που αναπτύσσεται, η οποία μπορεί να κάνει την Honda ηγέτη σε αυτό τον τομέα και να καταλάβουμε προς τα που θα πρέπει να κινηθεί η εταιρεία.

Ο ίδιος σχολιάζει τις τεχνικές που εξετάζονται:

Ένα ελαφρύτερο NSX θα πρέπει να είναι η κατεύθυνση που πρέπει να κινηθούμε. Μια πιο απλοποιημένη έκδοση είναι ξεκάθαρο πως μας αρέσει σαν Honda.

Με το ηλεκτρικό NSX που στείλαμε στο φετινό Pikes Peak, το οποίο διέθετε 4 ηλεκτροκινητήρες, θέλαμε να δοκιμάσουμε την αντοχή της μπαταρίας και την δύναμη των ηλεκτρονικών που αποτελεί το κύριο πρόβλημα αυτών των αυτοκίνητων αν και υπάρχουν και άλλα τεχνικά ζητήματα που πρέπει να λυθούν.

Οι ηλεκτροκινητήρες δεν είναι το παν, οπότε ένα βενζινοκίνητο NSX μαζί με μια μείωση του βάρους θα μπορούσε να γίνει άνετα το επόμενο Type-R. Η συγκεκριμένη έκδοση θα πρέπει να είναι η πιο “εστιασμένη” από τις υπόλοιπες, γιατί η βάση του είναι τέτοια, ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει δυνατότερα και διαφορετικά κινητήρια σύνολα.

Τέλος., αναφερόμενος για την κάμπριο έκδοση είπε:

Μπορούμε να ονειρευτούμε πως μια μέρα θα χάσει την οροφή του.