728411


Οι Ιάπωνες είναι και πάλι αρκετά υπολογίσιμη δύναμη στη κατηγορία των supercar, και τα νέα Nissan GT-R και Honda NSX είναι ότι καλύτερο έχουν να επιδείξουν. Το αμερικάνικό Motor Trend πήρε τον ανανεωμένο Godzilla και το παραθέτει απέναντι στο νέο NSX, για να μας δείξει πιο είναι καλύτερο.

Να θυμίσω ότι το υβριδικό σπορ αυτοκίνητο της Honda, διαθέτει ένα νέο τοποθετημένο κατά μήκος, twin-turbo, DOHC έξακύλινδρο κινητήρα 3,5 λίτρων, σε συνδυασμό με ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) εννέα ταχυτήτων, που αναπτύχθηκε ειδικά για αυτό το μοντέλο. Στο πίσω μέρος, εδράζεται ένα Direct Drive Motor, που στεγάζεται μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, το οποίο βελτιώνει την απόδοση του ιαπωνικού μοντέλου κατά την επιτάχυνση, το φρενάρισμα και μεταξύ των αλλαγών σχέσεων του κιβωτίου. Επιπλέον, οι μπροστινοί τροχοί του NSX συνδέονται ανεξάρτητα, με δύο παράλληλους ηλεκτροκινητήρες υψηλής απόδοσης, οι οποίοι παρέχουν άμεση ροπή με το συνδυασμό όλων των παραπάνω να κάνουν το σύνολο να αποδίδει μέγιστη ισχύ 581 ίππων.

Από την άλλη, το Nissan GT-R MY2017 παίρνει κίνηση από τον V6 biturbo 3,8-λίτρων κινητήρα απόδοσης 570 ίππων με 637 Nm ροπής, με το αυτόματο κιβώτιο να στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς, ενώ αναλυτικές λεπτομέρειες για το ανανεωμένο GT-R μπορείς να διαβάσεις σε αυτό το άρθρο.

  • η πιο μεγαλη αληθεια που ειπωθηκε στο βιντεο ειναι οτι ο κοσμος προχωραει μπροστα !!!!!
    εκει που πριν σχεδον μια δεκαετια το GTR σου εριχνε το σαγονι στο πατωμα……απλα τωρα σε ενθουσιαζει !!! πραμα που δεν ειναι κακο….αλλα δειχνει τα χρονια του !!!
    τωρα για το NSX….πολυ υπερβολη…αλλα στην πραξη πολυ κακο για το τιποτα !!!!

    • thibet

      περιμενουμε πως και πως το καινούργιο GTR. αλλα το υπάρχον ειναι παπούς που καλοστέκεται.

    • στεκεται και πολυ καλα…αν αναλογιστεις οτι ειχε κατωτερα λαστιχα……..
      απλα ο ανταγωνισμος του GTR εχει ανεβει πολυ…..οταν το NSX δειχνει λιγο γιαυτο που ειναι !!!
      οπως ειπωθηκε στο βιντεο περιμενουμε την κοντρα NISMO vs TYPE R !

    • mixalhs7

      Αντικειμενικο το ΜΤ που δεν διστάζει να πει αλήθειες για ένα 100% αμερικανικό προϊόν όπως αυτό το Acura. Έβλεπα ένα επεισόδιο του salomondrin και είπε πως είχαν πάει στην πίστα του Θέρμο την ίδια μέρα που οι Άγγλοι δημοσιογράφοι δοκίμαζαν το Acura NSX και λέει πως μετά το τεςτ ντράιβ όλοι τους έδειχναν εντελώς ξενέρωμενοι με το αποτέλεσμα. Τώρα κατάλαβα το γιατί.

    • οπως μεγαλη αληθεια που λεει..οτι για 200.000…εχεις και την επιλογη της TURBO S……. και μαλλον δεν κοιτας το NSX !!!

    • mixalhs7

      Απο 180χιλ ξεκιναει.
      Ειναι γρηγοροτερη οπως και η μικρη μακλαρεν χωρις να ειναι υβριδικα,αλλα περα απ αυτο τα Ευρωπαικα αυτοκινητα καταφερνουν και διατηρουν ενα μεγαλο ατου που εχουν σε σχεση με τα ιαπωνικα σε αυτη την κατηγορια χρηματων.
      Μπαινεις καθεσαι μεσα τους και εχεις την αισθηση του personalised δηλ πως το αυτοκινητο φτιάχτηκε για σενα. Καθεσαι παραδειγμα μεσα στην μικρη μακλαρεν και εχεις την αισθηση πως εισαι μεσα στην Ρ1.
      Ενω στα αντιστοιχα Ιαπωνικα βρίσκεις ενα πιο mass production feeling οπως ελεγε ο Κλαρκσον.
      Αλλωστε αυτο ηταν ενα απο τα μειωνεκτηματα του πρώτου R35 κι όπως βλεπουμε στο ΜΥ2017 εκει προσπαθησαν να το βελτιώσουν αναβαθμιζοντας το εσωτερικο του.
      Γι αυτο άλλωστε αυξήθηκε παράλληλα η τιμη του.

  • SAMURAI-66

    Απιστευτα και τα δυο!!
    Αν και με γερικα γονιδια στην πλατη του τα παει μια χαρα ο παλιος και δεν τον λες ευκολο αντιπαλο….ακομα δειχνει τα δοντια του!!
    https://uploads.disquscdn.com/images/e396638eccd3d8b65c4494d4609862ba9fb4068f2222d7138fbd55ea841f013b.gif

  • Achilleas1899

    για άλλη μια φορά ο Cammisa με έκανε να κλείσω το βιντεάκι χωρίς να το δω μέχρι το τέλος….

  • Κώστας

    το gtr θα επαιρνα
    το nsx θα επρεπε να ειναι πολυ καλυτερο γι αυτο που αντιπροσωπευει