First European NSX delivered to Honda ambassador Claude Sage

Το πρώτο NSX πάτησε τις ρόδες του στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο Μονακό, με τον Taku Kasahara, πρόεδρο της Honda Motor Europe France να παραδίδει τα κλειδιά του supercar στον νέο του ιδιοκτήτη, στον Claude Sage, που είναι πρεσβευτής της Honda αλλά και ιδρυτής και πρώην διευθύνων σύμβουλος της Honda Ελβετίας και μέλος του Honda NSX & Sportscar club.

Η παραγωγή του NSX έχει ξεκινήσει εδώ και έξι μήνες στο εργοστάσιο της Honda στο Οχάιο των ΗΠΑ και τα πρώτα αυτοκίνητα παραδόθηκαν στους πελάτες στην Αυστραλία και την Αμερική. Στην Ιαπωνία τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στις 27 Φεβρουαρίου του επόμενου έτους. Το πρώτο Ευρωπαϊκό NSX είναι βαμμένο στο εντυπωσιακό Curva Red χρώμα και ο Sage δήλωσε για το αυτοκίνητο:

Το νέο NSX ανήκει στην κατηγορία των σύγχρονων σπορ αυτοκινήτων, μέσω της χρήσης τεχνολογίας και της πλούσιας ιαπωνικής καταγωγής. Ακολουθεί τέλεια το πρώτο NSX.

First European NSX delivered to Honda ambassador Claude Sage

Ο Sage είναι γνωστός για τον ρόλο του ως οδηγός ανάπτυξης για την πρώτη γενιά του NSX και συμμετείχε στην ανάπτυξη του πρωτότυπου HP-X Prototype στο Τορίνο και Tochigi στην Ιαπωνία πριν εξελιχθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Να σου θυμίσω, το πρώτο αυτοκίνητο το αγόρασε o συλλέκτης Rick Hendrick στην δημοπρασία του Barrett-Jackson τον περασμένο Ιανουάριο, έναντι 1,1 εκατ. ευρώ, με όλα τα χρήματα να πηγαίνουν στο ίδρυμα παιδικού εγκεφαλικού όγκου και στο Camp Southern Ground. Αναλυτικές λεπτομέρειες για το νέο NSX, το ακριβότερο “made in USA” αυτοκίνητο, μπορείς να διαβάσεις εδώ, ενώ αξίζει να διαβάσεις και 11 πράγματα που δεν ξέρεις για το Honda NSX.

Δελτίο Τύπου

First European NSX delivered to Honda ambassador Claude Sage

Honda ambassador Claude Sage has taken delivery of the first European Honda NSX. Taku Kasahara, Branch President of Honda Motor Europe France, delivered the keys to Claude’s Curva Red NSX in Monaco.

Mr Sage is the founder and former CEO of Honda Switzerland, a member of the Honda NSX & Sportscar Club and has an extensive history with the evolution of this iconic sports car.

Claude’s involvement with NSX development began with the HP-X (Honda Pininfarina eXperimental) in 1984. The HP-X Prototype was born from a collaboration between Honda and Italian design firm Pininfarina, powered by a Honda V6 engine taken from a Formula 2 car. Claude was involved as a development driver for the HP-X Prototype in Turin and Tochigi, Japan before the project evolved into the first generation of the NSX (New Sports eXperimental). As development of the production car began in 1989, Claude retained his role as a development driver.

In 1993, the NSX prototype that Claude had driven served as a basis for the development of an NSX for Le Mans and he was appointed to manage the car at the Le Mans 24 heures race the following year.

Receiving his new NSX, Mr. Sage commented, “The new NSX truly belongs to the modern sports car segment, through the use of technology and rich Japanese origin. It follows the first NSX perfectly.”

  • SAMURAI-66

    Πανεμορφο δημιουργημα υπεροχη σιλουετα και δυνατο οπως ταιριαζει σε ενα honda https://uploads.disquscdn.com/images/b343e0524602cb0acc21036c0a29b9390b302801b9890b286ec020a7890b9ac3.jpg .
    Προσωπικα λατρευω το μαυρο χρωμα που το κανει εξαιρετικα επιθετικο με το μαυρο-κοκκινο σαλονι που ξεχωριζει!!

  • ντικ

    Dream machine

  • fanboy

    Αν και δεν του πάει το κόκκινο ,θυμίζει τον παππού του.Καλοτάξιδο

  • Esperto

    kalo kai xruso kai ola alla ferrari den einai. Ferrari is Ferrari kai telos. Hmouna sto Monaco kai eida ta panta apo ekswtika autokinhta alla o xamos pou egeine otan perase mia F40 den egeine me kanena autokinhto. 8a mou peite ok, einai iconic kai o pateras twn supercar ktlp. Auth einai omws h klhronomia ths ferrari kai den mporei na thn ftasei kai na thn perasei kamia allh etaireia.