13

Η συγκεκριμένη Lamborghini Urraco P200 αποτελεί μία από τις 66 που κατασκευάστηκαν με σκοπό να αποφευχθεί το βαρύ φορολογικό σύστημα εκείνης της εποχής στην Ιταλία.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 κινητήρα 2,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 180 άλογα και 176 Nm ροπής, ικανός να της χαρίσει 7,2 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα και τελική της τάξης των 215 χλμ/ώρα. Ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί μια υποκυβισμένη εκδοχή του P250 V8 που τοποθετούσε τότε την Urraco ως το αντίπαλο δέος της Maserati Merak και της θρυλικής Ferrari Dino.

H entry level Lamborghini του 1976 έχει διανύσει 37.000 χιλιόμετρα και είχε εισαχθεί πριν κάποια χρόνια από την Ολλανδία στην Ελλάδα όπου έγιναν και οι απαραίτητες εργασίες για την ανακατασκευή του κινητήρα, των τεσσάρων Weber και του συστήματος ψύξης.

Εσωτερικά, η καμπίνα βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση με μόνα παραπτώματα την έλλειψη των ανεξηλίων και το παράθυρο του συνοδηγού που ανοίγει μέχρι την μέση. Εξωτερικά, βρίσκεται σε καλή κατάσταση, καθώς το πορτοκαλί χρώμα προέρχεται από παλαιότερο βάψιμο, με μόνες φθορές κάποια σημάδια στην πόρτα του οδηγού και μια γρατσουνιά στον καθρέφτη. Σύμφωνα με τον ιδιόκτητη, το αμάξι βρίσκεται σε άριστη μηχανική κατάσταση και είναι έτοιμο να περάσει στον επόμενο τυχερό.