tesla autopilot (2)


Το σύστημα Autopilot της Tesla βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα λόγω του θανατηφόρου ατυχήματος, αλλά και ακόμη 2 τροχαίων ατυχημάτων που οι ιδιοκτήτες τους υποστήριξαν πως τα αυτοκίνητά τους τράκαραν ενώ βρισκόταν σε λειτουργία το AutoPilot.

Ο Elon Musk, ο CEO της Tesla, με ένα tweet του υποστηρίζει πως στο Model X που τράκαρε στην Πενσιλβανία, είχε απενεργοποιηθεί το σύστημα AutoPilot, σύμφωνα με τα logs που κρατά το αυτοκίνητο, συμπληρώνοντας πως το ατύχημα θα είχε αποφευχθεί, αν το AutoPilot ήταν ενεργοποιημένο. Η Tesla από την πρώτη ημέρα που έγινε γνωστό το ατύχημα, είχε δηλώσει πως δεν θεωρεί το AutoPilot υπεύθυνο για το συγκεκριμένο ατύχημα, στο οποίο δεν τραυματίστηκε κανείς.

Το Consumer Reports από την άλλη, ζητά από την Tesla να απενεργοποιήσει προσωρινά και να μετονομάσει το AutoPilot, μιας και για την ώρα, το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης δεν είναι 100% έτοιμο, κάτι που το ξεκαθαρίζει και η Tesla, με τον Musk να λέει πως το AutoPilot βρίσκεται ακόμη σε Beta λειτουργία, κάτι που σημαίνει πως το σύστημα δεν λειτουργεί “τέλεια” και πως αυτό θα είναι 100% έτοιμο, όταν θα έχει καλύψει συνολικά περισσότερα από 1,6 δισ. χιλιόμετρα.

Τέλος η ολλανδική κυβέρνηση ενέκρινε την χρήση του AutoPilot στους δημόσιους δρόμους της, με της αρχές της χώρας να μην βρίσκουν “κανέναν λόγο ανησυχίας για την ασφάλεια που αυτό προσφέρει“. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η ΚΒΑ, η ομοσπονδιακή υπηρεσία για τα μηχανοκίνητα οχήματα της Γερμανίας, αρνήθηκε να εγκρίνει το AutoPilot για χρήση στους δημόσιους δρόμους της, μιας και αυτό βρίσκεται ακόμη σε Beta λειτουργία.