Test_Drive_Mini_Countryman_Cooper_SD_ALL4_Park_Lane_01

Από τη στιγμή που ανέλαβε η BMW την MINI, πριν 16 χρόνια, η βρετανική εταιρία έχει πραγματικά αναστηθεί, καταφέρνοντας ετήσιες πωλήσεις ύψους 340.000 πωλήσεων την περασμένη χρονιά. Για να γίνει αυτό έπρεπε να επεκταθεί η γκάμα, καθώς μόνο με την αναβίωση του 3-θυρου μοντέλου δεν θα ήταν κάτι τέτοιο εφικτό.

Για την BMW, η MINI αποτελεί το premium παρακλάδι της για να καλύψει κατηγορίες της αγοράς που δεν έχει παρουσία, ή να προσφέρει μια εναλλακτική πρόταση. Ένα από τα μοντέλα για το σκοπό αυτό είναι το Countryman, το οποίο παρουσιάστηκε το πρώτο μήνα του 2010, κάνοντας το ντεμπούτο του στην τότε έκθεση της Γενεύης, και ανανεώθηκε το καλοκαίρι του 2014, έχοντας πουλήσει από τότε μέχρι σήμερα παραπάνω από μισό εκατ. οχήματα.

Το συγκεκριμένο όνομα δεν είναι καινούριο, καθώς υπήρχε στη γκάμα της MINI και την δεκαετία του ’60, αποτελώντας την δίπορτη estate έκδοση του αυθεντικού μοντέλου, προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους. Η “μετενσάρκωση” του, όμως, αποτελεί μια καθαρά SUV προσέγγιση, απαντώντας στην “καυτή” τάση της αγοράς, που επιτάσσει να έχεις τουλάχιστον ένα crossover/SUV στην γκάμα σου για να μπορείς να αξιώνεις την προτίμηση του κοινού.

Το Countryman αποτέλεσε το πρώτο MINI με τέσσερις πόρτες, μία μεγάλη πίσω πόρτα, πέντε καθίσματα και προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης, και ανέλαβε από την πρώτη στιγμή μία δύσκολη αποστολή, αφενός να προσελκύσει νέους πελάτες στη βρετανική μάρκα και αφετέρου να προβάλλει τις όποιες off-road ικανότητές. Ο ανταγωνισμός του είναι εξαιρετικά σκληρός, καθώς έχεις πρακτικά να επιλέξεις ανάμεσα στο Renault Captur, Citroen C4 Cactus, SsanYong Tivoli, Suzuki Vitara, Fiat 500X, Peugeot 2008 και Nissan Juke, πάντα με βάση το μήκος και το μεταξόνιο του.

Στα συν

  • Πρόσφυση
  • Διασκεδαστική συμπεριφορά
  • Εξοπλισμός
  • Εμφάνιση

Στα μείον

  • Επιδόσεις
  • Σκληρές αναρτήσεις
  • Ήχος κινητήρα
  • Απουσία start/stop
  • Ποιότητα υλικών
  • Τιμή