CRO_Cars_Takata_Airbag_02-15


Μεγάλους προβληματισμούς δημιουργεί το γεγονός, ότι ορισμένες εταιρείες διαθέτουν ακόμη αυτοκίνητα στην αγορά, που είναι εφοδιασμένα με τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata.

Αυτό βέβαια, δεν γίνεται παράτυπα, αλλά σύμφωνα με απόφαση που έχει εκδοθεί από αρμόδια αρχή των ΗΠΑ, καθώς η NHTSA που είναι υπεύθυνη για την διερεύνηση του θέματος, έχει αποφανθεί, πως δεν εγκυμονούν κίνδυνοι, αν το αυτοκίνητο “δεν εκτεθεί σε υψηλή υγρασία για μακρά περίοδο”.

10TAKATA-superJumbo

Έτσι λοιπόν, ακόμη και αυτοκίνητα που πρόκειται να μπουν στην παραγωγή, θα εφοδιαστούν με “εν δυνάμει ελαττωματικούς” αερόσακους της Takata, με την δέσμευση από τους κατασκευαστές, ότι οι πελάτες θα ενημερωθούν για την επικείμενη ανάκληση, που θα πρέπει να γίνει μέχρι το 2018.

Πολλοί κατασκευαστές επηρεάζονται από τους ελαττωματικούς αερόσακους, μεταξύ αυτών η Toyota, η Fiat Chrysler Automobiles, η Volkswagen και η GM. Μόνο η GM, πρόκειται να ανακαλέσει περίπου 1,9 εκατομμύρια οχήματα, ενώ ο αριθμός για την Audi ανέρχεται στις 217.000. Μεταξύ των κατασκευαστών αυτών είναι ακόμα και η Mercedes-Benz με την E-Class του 2016-2017 και το Sprinter , ενώ για την Ferrari αφορά μοντέλα όπως η FF, η California T, η 488 GTB/488 Spider, η F12/F12tdf και η GTC Lusso. Οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερωθούν από το site της NHTSA, για το αν το όχημά τους είναι μέσα σε εκείνα που πρόκειται να ανακληθούν, εισάγοντας τον κωδικό πλαισίου του οχήματός τους.

Πολύ περίεργο όλο αυτό που συμβαίνει και είναι απορίας άξιο το πώς επετράπη κάτι τέτοιο, όσο μικρή και αν είναι η πιθανότητα το να είναι ή όχι ελαττωματικό το βασικότερο σύστημα παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου.