5D3_9375


Οι πωλήσεις των crossovers και των SUVs μεγαλώνουν μήνα με τον μήνα, και το 2015, για πρώτη φορά στην ιστορία των Ευρωπαϊκών πωλήσεων αυτοκινήτων, τα SUV έγιναν η No1 σε πωλήσεις κατηγορία, αφού χάρη σε αύξηση της τάξης του 24%, ξεπέρασαν τόσο τα subcompacts όσο και τα compacts.

Η κατηγορία με την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σε σχέση με το 2014 ήταν αυτή των μεσαίων SUV, καθώς σημείωσε 42% περισσότερες πωλήσεις μέσα σε ένα χρόνο, φτάνοντας σχεδόν το μισό εκατομμύριο οχήματα. Κατά κύριο λόγο, η συγκεκριμένη κατηγορία, διακρίνεται από premium επιλογές, καθώς έχεις να επιλέξεις ανάμεσα στα Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC και Volvo XC60. Όπως κατάλαβες πολύ καλά, η Lexus απουσίαζε για πολλά χρόνια από την συγκεκριμένη αγορά, έχοντας επικεντρωθεί στην μεγαλύτερη με το RX, μέχρι που παρουσίασε το 2014 το NX.

Το όνομα του προέρχεται από τα αρχικά Nimble Crossover, το οποίο σημαίνει “ευκίνητο crossover”, θέλοντας με αυτό το τρόπο η ιαπωνική εταιρία να του χαρίζει μια πιο νεανική ταυτότητα. Ο ανταγωνισμός είναι αρκετά σκληρός, αλλά κατάφερε εξαρχής να κλέψει ένα σημαντικό κομμάτι της πίτας, έχοντας πουλήσει μέχρι σήμερα περίπου 120.000 μονάδες, με το σχεδόν 40% να αποτελούν την υβριδική έκδοση, την οποία είχαμε για δοκιμή.

Η Lexus, όντας κάτω από την ομπρέλα της Toyota, είναι συνυφασμένη με την υβριδική τεχνολογία, και πριν τρεις μήνες ανακοίνωσε πως από τον Απρίλιο του 2005, από όταν ξεκίνησαν οι πωλήσεις του RX 400h, μέχρι και σήμερα, έχει πουλήσει περισσότερα από 1 εκατ. υβριδικά οχήματα παγκοσμίως. Όλη η γκάμα της προσφέρεται με τη συγκεκριμένη τεχνολογία, έχοντας στους καταλόγους της 10 υβριδικά μοντέλα, με το πιο πρόσφατο να είναι το LC 500h. Μαζί με την Toyota κατέχουν το 60% των παγκόσμιων πωλήσεων υβριδικών αυτοκινήτων, έχοντας πουλήσει πάνω από 8 εκατ. μονάδες, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται κατά 15% στην Ευρώπη.

Στα συν

  • Κατανάλωση
  • Εσωτερικοί χώροι
  • Ποιότητα κύλισης
  • Άνεση στο δρόμο
  • Εξοπλισμός
  • Ποιότητα εσωτερικού

Στα μείον

  • Όχι fun to drive
  • Μαλακές αναρτήσεις