porsche cayman GT4

Η Porcshe σκεπτόμενη μάλλον την δυσανασχέτηση των οπαδών της (μεταξύ αυτών και εμού) με την τοποθέτηση του νέου τετρακύλινδρου επίπεδου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα της στις 718 Boxter και Cayman, δήλωσε πως οι ελπίδες δεν πρέπει να χάνονται, καθώς ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος επίπεδος κινητήρας είναι εδώ για να μείνει.

Συγκεκριμένα  ο Διευθυντής των Γραμμών Παραγωγής για τις 911 και 718, August Achleitner δήλωσε πως η έκδοση του 2017 της Porsche 911 GT3 (991.2) θα συνεχίσει να μοιράζει ταραχές με τον βελτιωμένο στα σημεία 3,8 λίτρων εξακύλινδρο μοτέρ της, ενώ οι facelift εκδόσεις των Boxster Spyder και Cayman GT4, θα κινούνται από μια ενημερωμένη έκδοση του υπάρχοντος boxer κινητήρα 3,8 λίτρων.

Μια turbocharged έκδοση του εξακύλινδρου κινητήρα δεν θα χωρούσε στα μοντέλα. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας που προσφέρουμε σήμερα και που πιθανόν να συνεχίσουμε να προσφέρουμε και στο μέλλον, θα συνεχίσει να υφίσταται κανονικά. Κρατάμε την γραμμή παραγωγής (των ατμοσφαιρικών μοτέρ) για τις GT3 και GT3 RS, ενώ για την GT4 πρόκειται να προβούμε σε ορισμένες αλλαγές βελτιστοποίησης.

porsche-confirms-n-a-flat-6

Τώρα σε ότι αφορά τα 718 Boxster GTS και 718 Cayman GTS, o Achleitner κατέστησε σαφές πως από πλευράς επιδόσεων,για τις νέες εκδόσεις, πρόκειται να ακολουθηθεί η απόδοση που προσφέρουν οι 2,5 λίτρων τετρακύλινδροι επίπεδοι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες των 345 ίππων και 420Nm ροπής.

Στις σχετικές ειδήσεις, η Porshe 911 992 του 2019 θα προσφέρεται με μία σειρά υπερτροφοδοτούμενων αλλά και ατμοσφαιρικών κινητήρων, ενώ η Porsche σχεδιάζει να προσφέρει ένα υβριδικό κινητήρα σε κάθε μία από τις σειρές μοντέλων της, συμπεριλαμβανομένης της 992 όπως επιβεβαιώθηκε από τον Oliver Blume, Πρόεδρο του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche και τον Lutz Meschke, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου.

Bonus! Δες και ένα review της 718 Cayman S.