tesla powertrain (2)

Όταν ολοκληρωθεί δεν θα ναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων, άλλα θα ναι το πρώτο που θα ξεπεράσει τους 1000 ίππους και θα χει φτιαχτεί σε ιδιωτικό γκαράζ.

Το πρότζεκτ αυτό το ξεκίνησε ένας ανήσυχος ιδιοκτήτης Tesla. Ο Jason Hughes δεν αρκείται μόνο με το να οδηγεί το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο, του αρέσει να μελετάει κάθε πτυχή του. Ήταν αυτός που ψάχνοντας στο λογισμικό του Tesla του βρήκε μια εικόνα που επιβεβαίωνε την μελλοντική ύπαρξη του P100D. Ακόμα ο ίδιος εγκατέστησε όλο το υλικό που ήταν απαραίτητο σε ένα από τα πρώτα Model S P85 ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε αυτό το Autopilot.

Αφού ολοκλήρωσε αυτά τα πρότζεκτ, αποφάσισε να ξεκινήσει ένα πολύ πιο δύσκολο. Να κατασκευάσει στο γκαράζ του ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο 1000 ίππων χρησιμοποιώντας κομμάτια της Tesla και του Chevrolet Volt. Έχει ήδη ετοιμάσει το σχέδιο και ξεκίνησε να το κάνει πραγματικότητα.

Θα χρησιμοποιήσει δυο μοτέρ που κινούν τον πίσω άξονα στο μοντέλο P90D Ludicrous απόδοσης 500 ίππων το καθένα. Παρόλο που σε όλα τα Tesla, το μοτέρ του μπροστά άξονα είναι πιο αδύναμο, ο Jason αποφάσισε ότι θέλει και οι δυο άξονες να έχουν την ίδια ισχύ.

Το σύνολο των μπαταριών θα αποτελείται από αυτές του Chevrolet Volt και της Tesla και θα έχει συνολική χωρητικότητα περίπου 62 kWh. Με αυτές τι μπαταρίες η αυτονομία του θα είναι μεταξύ 193 και 241 χιλιομέτρων.

Ο Jason δεν έχει παραδεχτεί ακόμα πιο αμάξι θα χρησιμοποιηθεί σαν πλατφόρμα άλλα το πιο πιθανό είναι το Mitsubishi 3000GT, μιας και έχει ονομάσει το πρότζεκτ του 3000EV. Στο βίντεο φαίνεται το γκαράζ στο οποίο θα δημιουργηθεί το 3000EV καθώς και η δοκιμή του ενός μοτέρ που είναι ήδη συνδεδεμένο με άξονα.

Στις σχετικές ειδήσεις, ένας ιδιοκτήτης της Tesla δήλωσε πως το σύστημα AutoPilot ήταν εκείνο που εμπόδισε το Model S του να χτυπήσει έναν πεζό στην Ουάσιγκτον.