mx-5-wc-006

Το καλό, καλύτερο θέλει να προσφέρει η Mazda με την επόμενη γενιά του MX-5 και έτσι οι Ιάπωνες αναζητούν τρόπους να μειώσουν κι’άλλο το βάρος του αυτοκινήτου. Πως θα γίνει αυτό; Μα φυσικά κάνοντας χρήση carbon.

Παρά το γεγονός πως η τωρινή γενιά του MX-5 διαθέτει περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας, σύγχρονες ανέσεις και πιο άκαμπτο σώμα, έχει το ίδιο μέγεθος με το πρώτο MX-5, με το βάρος του να είναι μειωμένο σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά. Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο Nobuhiro Yamamoto, επικεφαλής του προγράμματος MX-5, αποκάλυψε πως η επόμενη γενιά του MX-5 θα έχει κατά πάσα πιθανότητα τις ίδιες διαστάσεις, αλλά θα μπορούσε να ζυγίζει ακόμη λιγότερο, χάρη στην χρήση carbon. 

Η σημερινή γενιά χρησιμοποιεί χάλυβα υψηλής αντοχής και αλουμίνιο, με την Mazda να μην κάνει χρήση carbon σε κάποιο άλλο μοντέλο της, λόγω του γεγονότος πως είναι ακριβό. Ωστόσο, ο Yamamoto σημειώνει πως η Mazda εργάζεται στο να καταφέρει να το κατασκευάσει φθηνά, καθιστώντας το έτσι, το ιδανικό υλικό για περαιτέρω μείωση βάρους.

Ένα ελαφρύτερο μοντέλο, θα μπορούσε να οδηγήσει σε έναν μικρότερο κινητήρα, συμπλήρωσε ο Yamamoto, με τη τωρινή γενιά να εξοπλίζεται με έναν 2,0-λιτρο 155 ίππων και με έναν 1.500αρη 130 ίππων, με την επιλογή ενός μικρότερου κινητήρα, να μειώνει ακόμη περισσότερο συνολικό βάρος του μοντέλου.

Για την ώρα, παραμένει άγνωστο αν η Mazda συνεργαστεί με κάποια άλλη αυτοκινητοβιομηχανία ή κάποιον προμηθευτή για την κατασκευή του carbon, ή θα αποφασίσει να το κατασκευάσει μόνη της. Το νέο Mazda MX-5 αναμένεται στην αγορά μετά το 2021 και κανείς δεν ξέρει αν και πόσο carbon θα χρησιμοποιεί, όπως και αν αυτό θα επηρεάσει την τιμή του.