NEW-VOLVO-XC90-IN-GREECE_22

Η Volvo διανύει μία πολύ καλή περίοδο και αυτό φαίνεται σε πολλά επίπεδα, και κυρίως στις πωλήσεις του ολοκαίνουριου XC90, που ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Η Σουηδική εταιρία, προέβλεπε 50.000 πωλήσεις στον πρώτο χρόνο πώλησης του, αλλά αυτός έκλεισε με 84.532 αυτοκίνητα. Ακόμα πιο ενθαρρυντικό, είναι το γεγονός ότι το 76% των παραγγελιών, αφορούν στην κορυφαία, Inscription, έκδοση του μεγάλου SUV που σημαίνει ότι ο κόσμος το έχει υποδεχθεί ως το premium προϊόν που είναι και όχι “ένα ακόμα” SUV.

Διάβασε επίσης: Δοκιμάζουμε το Volvo XC90

Θετική πορεία έχει και στην Ελλάδα, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), το Volvo XC90 είναι στην πρώτη θέση των πωλήσεων στα μεγάλα SUV, καθώς έχουν ταξινομηθεί 113 αυτοκίνητα το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2016, αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μερίδιο 44,3% για το XC90 στην κατηγορία του, κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν ένα στα δύο μεγάλα SUV που πωλήθηκαν στην Ελλάδα το 2016, είναι XC90!

NEW-VOLVO-XC90-IN-GREECE_25

Πρόκειται για ένα σίγουρα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, καθώς η συγκεκριμένη κατηγορία αφ’ ενός κυριαρχείται από premium μάρκες, προερχόμενες κυρίως από το γερμανικό ανταγωνισμό, αφ’ ετέρου στα πέντε πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα της κατηγορίας των μεγάλων SUV, τα τρία από αυτά είναι ολοκαίνουργια, καθώς ανανεώθηκαν μέσα στο τελευταίο χρόνο.

Στο εργοστάσιο που κατασκευάζεται, στην Τορσλάντα, έξω από το Γκέτεμποργκ, έχει προστεθεί και τρίτη βάρδια για να καλύψει τη ζήτηση ενώ η παραγωγή έχει αγγίξει τα όρια δυναμικότητας της μονάδας.

NEW-VOLVO-XC90-IN-GREECE_70

Το νέο XC90 έχει μεγάλο μερίδιο στα εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2016, που ανακοίνωσε η Volvo Cars μόλις την περασμένη εβδομάδα. Πιο συγκεκριμένα, η σουηδική premium μάρκα ανακοίνωσε υπερτριπλασιασμό των λειτουργικών της κερδών για την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2016, με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους σε 6,7%, από 2,2% το αντίστοιχο διάστημα την προηγούμενη χρονιά.

Αντίστοιχα υψηλές είναι και οι προσδοκίες για τα επόμενα μέλη της σειράς 90, τα S90 και V90, μεγάλο premium σεντάν και luxury sport-wagon αντίστοιχα, τα οποία λανσαρίστηκαν πρόσφατα, με τις παραγγελίες να έχουν ήδη ξεκινήσει.

Οι ταξινομήσεις στα μεγάλα SUV το πρώτο εξάμηνο του 2016 στην Ελλάδα έχουν ως εξής:

Μοντέλο Ταξινομήσεις Ιαν-Ιουν 2016 Μερίδιο αγοράς
Volvo XC90 113 44,3%
BMW X5 39 15,3%
Mercedes GLΕ 33 12,9%
Range Rover 20 7,8%
Audi Q7 12 4,7%
BMW X6 10 3,9%
Jeep Grand Cherokee 6 2,4%