682728

H Rimac παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης την έκδοση παραγωγής του μοντέλου της, αλλά δεν έχει σταματήσει τη διαδικασία εξέλιξη τους. Έτσι, ζήτησε και πήρε την άδεια από το υπουργείο αμύνης της Κροατίας για την χρήση ενός πολεμικού αεροδιάδρομου, ώστε να κάνει δοκιμές τελικής ταχύτητας αλλά και στησίματος Έτσι, στο παρακάτω video θα δεις την εταιρία να ευχαριστεί τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας της, για την πολύτιμη αυτή βοήθεια.

Να θυμίσω ότι πριν κάτι μέρες είδαμε τον ιδρυτή της εταιρίας, Mate Rimac, να μας δείχνει πόσο γρήγορο είναι το αυτοκίνητο του, καθώς επιταχύνει στα 0-100 μέσα σε 2,6 δευτ., ενώ να θυμίσω ότι κινείται εξαιτίας τεσσάρων ηλεκτρικών μοτέρ, ένα για κάθε τροχό.

Αυτά τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 82 kWh και διαθέτουν τέσσερα κιβώτια ταχυτήτων. Οι μπροστά ηλεκτροκινητήρες έχουν κιβώτια μιας σχέσης, ενώ οι πίσω έχουν carbon διπλού συμπλέκτη δύο ταχυτήτων.

Οι ηλεκτροκινητήρας αποδίδουν 1.088 άλογα, 1600 Nm ροπής, με τα 0-200 χλμ/ώρα να τα πιάνει σε 6,2 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 14,2 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 355 χλμ/ώρα, φρενάρει από τα 100 χλμ στα 0 σε 31,5 μέτρα, με το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 1.850 κιλά, έχοντας έτσι αναλογία 588 άλογα/τόνο. Το μήκος του Concept_One αγγίζει τα 4.187 mm, το πλάτος τα 1.842 mm, το ύψος τα 1.070 mm, με την αναλογία βάρους να είναι 42% μπροστά και 58% πίσω.

Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες έχουν ένα torque vectoring σύστημα τετρακίνησης R-AWTV που υπολογίζει με ακρίβεια την βέλτιστη κατανομή ροπής μεταξύ των τροχών, έχοντας τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (comfort, control, track και drift), λειτουργώντας παράλληλα ως σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, ως σύστημα ελέγχου ευστάθειας και ως ηλεκτρικό ABS. Μάλιστα δίνει εντολή στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας των ηλεκτροκινητήρων να φρενάρει το αυτοκίνητο με 0,6 g επιτάχυνσης και 400 kW ενέργειας, χωρίς να ενεργοποιηθούν τα carbon-κεραμικά φρένα του αυτοκινήτου. Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 8 μονάδες και όπως κάθε hypercar, που σέβεται τον εαυτό του, θα κοστίζει €742.000.