colin-mcrae-s-group-b-mg-metro-6r4-is-just-as-crazy-as-he-was-and-up-for-sale_1

Χθες, ο Colin McRae θα έκλεινε τα 48 του χρόνια. O ίσως πιο αγαπημένος, σύγχρονος οδηγός rally ήταν μεγάλος λάτρης της ταχύτητας και των προκλήσεων και στο γκαράζ του, μεταξύ άλλων, είχε περίοπτη θέση ένα MG Metro 6R4, ένα από τα θρυλικά, πλέον, αγωνιστικά του Group B.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 1995 αγόρασε το συγκεκριμένο, αφότου αποσύρθη από το WRC , και συμμετείχε σε διάφορα rallies και εκδηλώσεις. Δυστυχώς, σε κάποιες εργασίες που εκτελούσε ο McRae στο γκαράζ του, το 6R4 έπιασε φωτιά, αλλά με τη συνδρομή της Rowlance Ltd, εταιρείας που ειδικεύεται σε ανακατασκευές, επανέφερε το αγγλικό αγωνιστικό στην πρότερη του μορφή.

Κινούταν με έναν 3.0-λιτρο V6 κινητήρα της εταιρίας του David Wood και είχε φτιαχτεί κατά παραγγελία, χρησιμοποιώντας πολλά στοιχειά από την αρχιτεκτονική του κινητήρα Cosworth DFV. Είχε 2 κεφάλες μια για κάθε σειρά του V κινητήρα. Κάθε κεφαλή είχε 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Άρα μιλάμε για ένα 24-βαλβιδο σύνολο το οποίο στην πρώτη εκδοχή του παρήγαγε περίπου 350 άλογα. Πλεον, ο κινητήρας αποδίδει 400+ ίππους, η ECU είναι της Motec, το εμπρός και πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης, ενώ το αυτοκίνητο πατάει σε τροχούς 16”.

Το αγωνιστικό είναι προς πώληση και o υποψήφιος αγοραστής, για να το αποκτήσει, θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 412.000 ευρώ ή, αν προτιμάς, 350.000 λίρες Αγγλίας. Άρα, με τα ίδια σχεδόν χρήματα, αγοράζει το συγκεκριμένο ή το Sport Quattro SWB που είδαμε χθες. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα έχει στην κατοχή του ένα “τερατάκι” μιας άλλης εποχής και το πρώην αυτοκίνητο ενός θρύλου των rallies. Δεν ήταν το πιο πετυχημένο, αλλά δεν παύει να είναι ένα κομμάτι μιας “παρανοϊκής” εποχής.