2017-honda-nsx-europe-63

H Honda δεν αρκέστηκε στην αγορά μιας Porsche 911 GT3 για την εξέλιξη του νέου NSX, αλλά χρησιμοποίησε μεταξύ άλλων και ένα κεντρομήχανο supercar για την απόκτηση σχετικής τεχνογνωσίας. To supercar δεν είναι άλλο από τη Ferrari 458 Italia, και παρά το γεγονός ότι αντικαταστάθηκε 488 GTB, η 458 παρέμεινε στην κορυφή της αυτοκινητοβιομηχανίας για σχεδόν έξι χρόνια. Αν και το NSX διαφέρει αρκετά από την 458, οι μηχανικοί του Accura θεώρησαν ότι το συγκεκριμένο supercar θα μπορούσε να τους δώσει αρκετά μαθήματα.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda έκαναν κυριολεκτικά κομματάκια την 458, ώστε να ανακαλύψουν τα σχεδιαστικά μυστικά της σύνθετης αλουμινένιας κατασκευής του αμαξώματος της Italia. Δυστυχώς τα απομεινάρια του αυτοκινήτου δε διατηρήθηκαν και, σύμφωνα με εμπιστευτικές πληροφορίες, κατέληξαν για scrap στους κάδους ανακύκλωσης του κέντρου έρευνας και ανάπτυξης της Ιαπωνικής εταιρείας.

To NSX έχει μερικά κοινά χαρακτηριστικά στοιχεία με το Ιταλικό supercar, διαφέρει όμως αρκετά, κυρίως στον κινητήρα, καθώς η 458 “φοράει” έναν ατμοσφαιρικό V8 4,5-λίτρων, ενώ το NSX εξοπλίζεται με έναν V6 3,5-λίτρων, υπερτροφοδοτούμενο από δύο turbo, με 9αρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και υποβοηθούμενο από τρεις ηλεκτροκινητήρες.