2016 Belgian Grand Prix, Friday

Το γεγονός πως ο περισσότερος κόσμος εξακολουθεί να βλέπει Formula 1 από συνήθεια, έχει ταρακουνήσει τους υπεύθυνους. Η FIA προσπαθεί να κάνει το άθλημα ξανά αρεστό και ελκυστικό, ωστόσο -κατά τη γνώμη μου- ακολουθεί λάθος κατεύθυνση, καθώς το άθλημα πλέον έχει μετατραπεί σε πρωτάθλημα αντοχής (και διαχείρισης) παρά ταχύτητας.

Οι κανονισμοί θα αλλάξουν για μία ακόμα φορά, με την έμφαση να δίνεται στην εμφάνιση και την ταχύτητα των μονοθεσίων, αλλά οι turbo V6 κινητήρες -δυστυχώς- θα συνεχίσουν να βρίσκονται στην πλάτη των μονοθεσίων. Αρκετοί από τους οδηγούς έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκεια τους για την κατεύθυνση του αθλήματος, και μερικοί εξ αυτών θεωρούν πως τα πράγματα δε θα αλλάξουν σημαντικά τη νέα σεζόν.

Ο Lewis Hamilton ανήκει σε αυτούς και μάλιστα ο οδηγός της Mercedes πιστεύει πως τα πράγματα θα είναι ακόμα χειρότερα το 2017, αφού τα μονοθέσια θα είναι πιο βαριά και οι οδηγοί θα είναι αναγκασμένοι να κάνουν ξανά εξοικονόμηση καυσίμου και διαχείριση ελαστικών, κάτι που κανένας δε θέλει, φυσικά και ο Fernando Alonso, που έχει «απειλήσει» με αποχώρηση στο τέλος του 2017.

Ο Fernando είναι ένας από τους καλύτερους οδηγούς που έχουμε εδώ, αλλά είναι απίστευτα προκλητικό να μην έχει ανταγωνιστικό μονοθέσιο εδώ και χρόνια. Ξέροντας τον εαυτό του, θα μπορούσε να παλεύει για το πρωτάθλημα αν ήταν δίπλα μου. Επιβραδύνουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα όταν ξεκινάμε τον αγώνα. Γενικά, δεν πιέζουμε στο 100%, όπως είχαμε συνηθίσει να κάνουμε. Ήταν πιο ακραίοι αγώνες στο παρελθόν, ήταν ένα σπριντ.

Από τα καρτ, ήταν ένα σπριντ. Η Formula 1 δεν είναι έτσι τώρα. Πρόκειται για διατήρηση ελαστικών και μπαταριών, και όχι αυτό που θέλει να βλέπει ο κόσμος. Την επόμενη χρονιά, τα μονοθέσια θα είναι πολύ βαριά. Θα έχουν πολλή πρόσφυση και θα είναι ταχύτερα, αλλά θα έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με τα φετινά. Νομίζω ότι θα οδηγούμε το ίδιο. Θα διαχειριζόμαστε ελαστικά, καύσιμο, και θα κάνουμε το ίδιο πράγμα.