Ευθύνες στον Verstappen επιρρίπτει ο Vettel για την πρώτη στροφή

Σχετικά άρθρα

GP BELGIO F1/2016

Νικητής του σημερινού αγώνα ήταν ο Nico Rosberg, ωστόσο το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στις θέσεις πίσω από τον Γερμανό. Δεν ήταν μόνο η αναρρίχηση του Lewis Hamilton μέχρι την τρίτη θέση, αλλά και οι μάχες μεταξύ του Max Verstappen και των δύο Ferrari. Η κόντρα τους ξεκίνησε ήδη από την πρώτη στροφή, όταν υπήρξε διπλή επαφή: του Kimi Raikkonen με τον Verstappen και του Sebastian Vettel με τον team-mate του.

Ο μικρός ήταν ιδιαίτερα επιθετικός, κυρίως με τον Raikkonen, ωστόσο οι αγωνοδίκες δεν έδειξαν να ενοχλούνται ιδιαίτερα από τις κινήσεις του Ολλανδού. Φυσικά, το δίδυμο της Scuderia επιρρίπτει ευθύνες στον Verstappen για ό,τι έγινε σήμερα, με τον «Iceman» να είναι ιδιαίτερα καυστικός στην ενδοεπικοινωνία.

Ο Vettel κατηγορεί τον Verstappen ακόμα και για το περιστατικό της πρώτης στροφής, το οποίο σίγουρα κόστισε πολλούς βαθμούς στην ιταλική ομάδα, ίσως και το βάθρο, λέγοντας πως η κίνησή του να πλασαριστεί στην εσωτερική ήταν η αιτία για ό,τι είδαμε.

Έκανα μια πολύ καλή εκκίνηση. Νομίζω ήταν η καλύτερη εκκίνηση από όλους όσους είχα μπροστά μου. Ήμουν στη δεύτερη θέση. Ο Nico ήταν μπροστά, αλλά ήμουν ακριβώς πίσω του στην εξωτερική, μπαίνοντας πρώτος στη στροφή. Μπορούσα πολύ δύσκολα να δω τον Kimi, επειδή ήμουν περισσότερο από μισό αυτοκίνητο μπροστά όταν έστριψα, και για να είμαι ειλικρινής, ήταν ήδη στο τυφλό σημείο του Max.

Ήταν μια πολύ τολμηρή κίνηση από τον Verstappen, να προσπαθήσει να κερδίσει δύο θέσεις βουτώντας στην εσωτερική μιας στροφής, και προφανώς αυτός είναι ο λόγος που ο Kimi δεν μπορούσε να στρίψει. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς να βάλεις τρία μονοθέσια στη στροφή, και αυτό που βρίσκεται στην εσωτερική μπορεί να προκαλέσει προβλήματα σε αυτό που βρίσκεται στην εξωτερική, και γι’ αυτό νομίζω ότι εγώ και ο Kimi είχαμε προβλήματα.

Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής θεωρεί πως η επιθετικότητα είναι καλό να υπάρχει σε έναν οδηγό, αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό, αφού αυτό μπορεί να κοστίζει σημαντικό χρόνο στον ίδιο.

Νομίζω ότι είναι σωστό να κριτικάρουμε, αλλά είναι λάθος να δημιουργούμε τόσο πολύ ντόρο. Είμαι μαζί του, μου αρέσει, είναι επιθετικός, νομίζω ότι είναι η δύναμή του, αλλά κάποιες κινήσεις, ειδικά κατά το φρενάρισμα, δε νομίζω ότι είναι σωστές, και πιστεύω ότι είναι κάτι που πρέπει να καταλάβει. Δεν είναι και ο πιο έξυπνος τρόπος για να οδηγείς, επειδή χάνω πολύ χρόνο, χάνει και αυτός πολύ χρόνο επίσης, έτσι έχασε 3 ή 4 δευτερόλεπτα στη μάχη μαζί μου. Ήμουν σίγουρα πιο γρήγορος και τον πέρασα στον επόμενο γύρο.

P-20160827-00819_News

Ο Verstappen διαφωνεί με την κριτική που δέχεται, τονίζοντας ότι στην πρώτη στροφή δεν έκανε τίποτα λάθος, ενώ στη συνέχεια του αγώνα απλώς υπερασπιζόταν τη θέση του και τίποτα παραπάνω.

Είναι γελοίο, αλλά είναι καλό για την τηλεόραση να γκρινιάζει κάποιος. Είναι ένα μεγάλο ψέμα. Απλά υπερασπιζόμουν τη θέση μου. Αν αυτό δεν αρέσει σε κάποιον είναι δικό του πρόβλημα. [Στην εκκίνηση] δεν μπλόκαρα κανέναν τροχό, έστριψα εύκολα και αυτοί συνέχισαν να με πιέζουν. Ο Kimi συνέχισε να με πιέζει, αλλά μετά ο Vettel έστριψε πάνω και στους δυο μας. Ήξερε ότι είναι στην εξωτερική κι έστριψε εκεί που ήξερε ότι είναι δύο μονοθέσια. Σ’ εκείνο το σημείο, ο αγώνας τελείωσε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr