2017-chevrolet-bolt

Ως τώρα γνωρίζαμε την ύπαρξη των paddles για τη χρήση που έχουν στις αλλαγές των ταχυτήτων. Στο νέο ηλεκτροκίνητο Chevrolet Bolt όμως, ένα paddle που βρίσκεται στο τιμόνι, χρησιμοποιείται για να ενεργοποιήσει στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, μέσω πέδησης, του ηλεκτροκινητήρα. Σου παρέχει μάλιστα και τη δυνατότητα να επιλέξεις μια ειδική λειτουργία ώστε να μη χρειάζεται να χρησιμοποιείς καθόλου το πεντάλ του φρένου.


Η λειτουργία αυτή ονομάζεται Regen on Demand και διατίθεται και στο Chevrolet Bolt αλλά και στο Chevrolet Volt plug-in hybrid. Όταν ο οδηγός πιέσει και κρατήσει το paddle που βρίσκεται στο τιμόνι τότε ενεργοποιείται το σύστημα. Αυτό πραγματοποιεί την ανάκτηση και ταυτόχρονα επιβραδύνει το αυτοκίνητο χωρίς να χρησιμοποιείται το πεντάλ του φρένου. Επιπλέον, αν ο οδηγός επιλέξει πιο γρήγορη ανάκτηση και φόρτιση των μπαταριών, τότε το σύστημα μειώνει τόσο τη ταχύτητα του αυτοκινήτου που σύμφωνα με την εταιρία, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο “σταμάτα-ξεκίνα” της κίνησης αντί του συμβατικού φρεναρίσματος με το πεντάλ. Ο οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να βάλει την επιλογή “Low” στο σασμάν και να πιέσει το paddle.

Οι άνθρωποι της Chevrolet το παρουσιάζουν σαν ένα χαρακτηριστικό που κάνει πιο ευχάριστη την οδήγηση, αλλά σίγουρα το πιο σημαντικό είναι ότι υπάρχει όφελος στην αυτονομία του αυτοκινήτου. Χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Regen on Demand, αλλά και υιοθετώντας το στυλ οδήγησης με ένα πεντάλ, στην οδήγηση εντός πόλης, οι μηχανικοί της εταιρίας υπολογίζουν το όφελος στην αυτονομία να είναι της τάξης του 5%. Η αυτονομία του Bolt υπολογίζεται στα 321 χιλιόμετρα με ένα φόρτισμα της μπαταρίας του, που είναι χωρητικότητας 60 kWh.

Το νέο Chevrolet Bolt θα έχει τιμή τα 37.500 δολάρια προ φόρων στην Αμερική και σχεδιάζεται να υπάρξει και μία έκδοση με αυτόνομη οδήγηση.

Δελτίο Τύπου

DETROIT – The 2017 Chevrolet Bolt EV will offer drivers a customizable one-pedal driving experience that allows for maximum total vehicle range.

One-pedal driving combines the highest available level of regenerative braking, which captures otherwise lost energy from deceleration and sends it back to the Bolt EV battery pack for the greatest total vehicle range. Along with additional software controls, regen braking allows the driver to stop the vehicle without using the brake pedal in certain driving conditions.

“Bolt EV customers who want an engaging driving experience will love the thrill of one-pedal driving,” said Bolt EV Chief Engineer Josh Tavel. “They will be able to tailor the vehicle to their preferred driving style and maximize their range.”

Progressively stronger levels of regen braking are employed in all Bolt EV driving through a series of four driver-selectable modes:

Operating in Drive and easing off the accelerator.

Operating in Drive and using the Regen on Demand paddle on the back of the steering wheel.

Operating in Low and easing off the accelerator.

Operating in Low and using the Regen on Demand paddle in tandem.

Number 1 provides the lowest level of regen braking and requires the use of the brake pedal to bring the vehicle to a complete stop. Numbers 2-4 are progressively stronger one-pedal driving modes that in certain driving situations allow a driver to stop the vehicle without using the brake pedal. (One-pedal modes do not eliminate the need to use the brake pedal altogether, especially in emergency situations.)

Using a vehicle simulation model, engineers compared regen performance on a testing cycle that simulated heavy stop-and-go traffic in Drive and another using one-pedal driving while in Low and also the Regen on Demand paddle. The engineers found that the one-pedal driving can add up to 5 percent of range to the Bolt EV.

During interviews with Chevrolet, EV enthusiasts expressed their desire for one-pedal driving capability. Bolt EV owners, much like Chevrolet’s enthusiastic Volt customers, will enjoy using regen braking to maximize every charge of the vehicle’s 60 kWh battery pack. The Bolt EV is GM-estimated to provide 200 miles or more of range.