Pat Symonds

O τεχνικός διευθυντής της Williams, Pat Symonds, αναφέρει ότι η Red Bull Racing υπήρξε βασικός αρχιτέκτονας στο πώς θα μοιάζουν τα μονοθέσια της Formula 1 αυτοκίνητα για το 2017, τα οποία θα διαθέτουν φαρδύτερες εμπρός και πίσω αεροτομές, νέες αεροδυναμικές λύσεις και μεγαλύτερα ελαστικά, ως μέρος της αναθεώρησης των τεχνικών κανονισμών.

Πρόσφατα ο Carlos Sainz Jr. έχοντας πάρει μια γεύση από το πώς θα είναι η νέα Toro Rosso δήλωσε τα μονοθέσια της επόμενης χρονιάς θα είναι αυτό που πραγματικά θέλει η F1.

Γυρνώντας στα λεγόμενα του Symonds, αυτός τόνισε:

Πραγματικά τα αυτοκίνητα φαίνονται ωραία. Όταν ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα μονοθέσια του 2017, ανησύχησα επειδή δεν υπήρχε αυτή η πραγματικό τάση για μια ρετρό εμφάνιση. Μια ρετρό εμφάνιση δεν θα κάνει τίποτα.

Αλλά πραγματικά εξαίρω τη Red Bull για τη καλή δουλειά που έκανε στην εμφάνιση του μονοθεσίου, γιατί αυτό που έκαναν ήταν να πάρουν ότι το Strategy Group είχε ζητήσει και είχε προτείνει αισθητικά.

Ξεκίνησαν με αυτό το σκεπτικό που θέλουμε το αυτοκίνητο που θα δούμε να φαίνεται ότι πηγαίνει γρήγορα, ακόμα και όταν είναι σταματημένο, και σκέφτηκα ναι, αυτός είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος για να το εκφράσουν αυτό. Έχουν καταλήξει σε κάτι που φαίνεται εντυπωσιακό.

Όταν δεις το φυσικό μοντέλο στην αεροδυναμική σήραγγα -και τα μονοθέσια της αεροδυναμικής σήραγγας ποτέ δεν φαίνονται ιδιαίτερα ελκυστικά- νομίζω ότι θα είναι αρκετά όμορφα μονοθέσια.

29114_1_thumbnail_750x550_page1_107873

Μπορεί ο Adrian Newey να έχει σχεδιάσει διάφορα εντυπωσιακά concepts και για το Gran Turismo, ο Symonds, λέει ότι τα νέα μονοθέσια της F1 δεν θα είναι φουτουριστικά. Τουναντίον θα είναι σχεδιασμένα με τρόπο που να παρέχει μια αισθητική ότι έχουν σχεδιαστεί “μέσω του αέρα”. Συγκεκριμένα είπε:

Το μονοθέσιο θα είναι πιο φαρδύ, διαθέτει μεγαλύτερα ελαστικά, η πίσω πτέρυγα είναι φαρδύτερη και πιο χαμηλή. Η εμπρός πτέρυγα έχει κλίση λίγο προς τα πίσω, η εμπρός πτέρυγα είναι πιο φαρδιά, όπως και το αυτοκίνητο, αλλά έχει ένα μυτερό κομμάτι.

Τα εμπρός sidepods έχουν ένα μυτερό τμήμα, τα πίσω endplates έχουν κλίση προς τα πίσω. Έχουν αυτό την εμφάνιση που έχουν σχηματιστεί από τον αέρα. Μου αρέσει.

  • Hercooligan

    – μένουμε στο Hilton

  • Νίκος Αϊβαλιώτης

    Βασικά η ιδέα για έναν κινητήρα, δεν ήταν κακή! Αλλά εμείς οι οπαδοί των εργοστασιακών (ουραγών φυσικά, βλέπε Renault) θα ξενερώναμε… Η φόρμουλα1 είναι εξέλιξη, συνεχής και διαρκείς εξέλιξη! με δοκιμές στην πιστά και άπειρα χιλιόμετρα… Όχι πάγωμα και μείωση δαπανών… Με σπασμένα μοτέρ στις δοκιμές και μάχη να μπει καινούριο να προλάβουν την επόμενη περίοδο… Και φυσικά καμιά δεκαριά Newey, και άλλους τόσους Nando (Να οδηγούν τσαγιέρες στα όρια)…