BMW C evolution (9)

Το BMW C Evolution από την πρώτη μέρα παρουσίασης του κιόλας ήταν εμφανές ότι ήρθε για να ταράξει τα νερά και να αλλάξει ολοκληρωτικά το τοπίο στα όσα είχαμε υπόψη για τα scooters, υποδεικνύοντας πως θα διαμορφωθεί στο μέλλον η αστική μετακίνηση.

Οι μηχανικοί στο βαυαρικό εργοστάσιο, έσκυψαν τα κεφάλια, εργάστηκαν σκληρά, και τέλος δημιούργησαν το πρώτο «πράσινο» δίκυκλο της εταιρείας, εξοπλίζοντας το μεταξύ άλλων, με έναν ηλεκτροκινητήρα με εύρος απόδοσης από 11 kW (15 ίππους) έως 35kW (47 ίππους), ικανό να έχει τελική τα 120 χλμ/ώρα, μια μπαταρία 60 Αh η οποία δίνει 100 χιλιόμετρα αυτονομία και μπορεί να φορτιστεί μέσα σε 3 ώρες μέσω μιας απλής οικιακής πρίζας, αλλά και ένα υβριδικό σασί με ευέλικτη συμπεριφορά λόγω του χαμηλού κέντρου βάρους του.

BMW C evolution (11)

Η στασιμότητά ωστόσο είναι τροφή αδυναμίας για τον ανταγωνισμό. Έτσι η BMW Motorrad ανακοίνωσε ότι θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα μπαταρία του C Evolution, με την νέα μπαταρία των 94 Ah που εξοπλίζει και το BMW i3 του 2017, αποκτώντας πλέον αυτονομία 160 χιλιομέτρων, 26 ίππους (11 παραπάνω) και 71,8 Nm ροπής. Εκτός όμως της μπαταρίας το C Evolution διαθέτει αναβαθμίσεις στον LED φωτισμό, την όπισθεν και φέρει μια νέα έκδοση του συστήματος πέδησης Regen EffecientDynamics της BMW.

Το νέο μοντέλο προς το παρόν θα διατίθενται στις χώρες που πωλούνταν μέχρι τώρα, με τον ερχομό του στις αγορές των ΗΠΑ, Ιαπωνία, Νότια Κορέα και Ρωσία να γίνεται σύντομα.