Test_Drive_Kia_ceed_GT_Line_1.0_T-GDi_120_20

Οι προθέσεις του κορεάτικου ομίλου είναι σαφείς εδώ και χρόνια, η Hyundai θέλει να γίνει η νέα VW και η Kia να προσφέρει μοντέλα σαν της BMW, και τα μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να αλλάξει άρδην την εικόνα του, φτάνοντας ένα βήμα πιο κοντά στο συγκεκριμένο στόχο.

Για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχουν και τα κατάλληλα άτομα στις σωστές θέσεις, και ο επικεφαλής της Kia στην Ευρώπη, Michael Cole, υπερθεμάτισε το γεγονός ότι ο πρώην επικεφαλής εξέλιξης της BMW M, Albert Biermann, ανήκει στην κορεάτικη εταιρία, έχοντας ως πρόθεση να γίνουν τα μοντέλα της πρότυπα οδηγικής συμπεριφοράς. Χαρακτηριστικά σε πρόσφατη συνέντευξη του δήλωσε:

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά είναι ένα βασικό σημείο εστίασης για εμάς, με τις ομάδες να εργάζονται σε αυτό σε όλη την εταιρία. Έχουμε χτίσει μια φήμη για το design, την ποιότητα και την αξιοπιστία, αλλά τώρα υπάρχει μια μεγάλη έμφαση στην οδηγική άνεση και συμπεριφορά. Θέλουμε, επίσης, να είναι ένα σημείο αναφοράς στα κρατήματα και στο χειρισμό.

Μπορούμε να ανταγωνιστούμε, αλλά θέλουμε να είμαστε καλύτεροι σε αυτό και να φημίζομαστε για τα δυναμικά χαρακτηριστικά μας.

Ο Cole συνέχισε λέγοντας ότι ο Biermann έδειξε ότι η Kia έχει δυναμώσει σε αυτό το τομέα:

Εργάζεται κυρίως σε αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, όπως το Optima GT, αλλά η επιρροή του τώρα είναι αισθητή παντού, και είναι πλέον πιο ενεργός σε όλη την εταιρία. Είναι ένα σημάδι της δέσμευσης μας που θέλουμε να κάνουμε αυτό, μια πραγματική δύναμη σε όλη την εταιρία μας.

Όταν φέραμε το Ceed GT, το σχέδιό μας ήταν να μην έχουμε μια υπέρ υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητο, αλλά ένα αυτοκίνητο που είναι άνετο στην οδήγηση, που να ανταποκρίνεται και να είναι απολαυστικό στην οδήγηση. Όχι, στο πολύ “hot”, αλλά διασκεδαστικό.

  • Mrdesperado32

    εννοειται.το ceed ειναι πολυ πιο ομορφο απ τη σειρα 1.καλα απο αξιοπιστια ειναι καποια ετη μπροστα απ τη bmw..εσυ ο σχετικος επρεπε να το ξερεις αυτο και να μην τυφλωνεσαι απ τη bmwδιλα που σε διακατεχει…ε καλα οι γερμανοι μια ζωη ιταλους προσλαμβαναν στις αυτοκινητοβιομηχανιες τους.δε λεει κατι αυτο….

    • manowar

      Ε και στην φεραρρι στην f1 οταν κερδισε υπηρχε και ρλληνας μεσα..κατσε να βγαλει η kia αντιστοιχη Z4 και αν σε θαμπωνει απο ομορφια το ξανασυζηταμε

  • giannisb

    Βmw και vw αναφέρει και το άρθρο…εξαλου το θέμα είναι ότι η hyundai-kia δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ούτε την vw ούτε την Βmw άσχετα αν η Βmw είναι μια κατηγορία πάνω……

    • Giannis

      Η bmw δεν ειναι μια κατηγορια πανω…Ειναι αλλη κατηγορια απλα…Κανενα vw toyota kia δεν θα γινει bmw .Και δεν το λεω υποτιμητικα προς τις αλλες.Αλλα πολυ απλα τα αυτοκινητα της bmw ειναι τελειως αλλη φιλοσοφια .Διαφερουν τοσο πολυ μηχανολογικα λογω πισω κινησης τοποθετηση κινητηρα και ολα αυτα εκτος απ τα δυναμικα χαρακτηριστικα επηρεαζουν και την σχεδιαση.Αρα ολο το πακετο.Τελος.
      Τωρα για την vw αποψεις ειναι αυτα αλλα προσωπικα δεν βλεπω να υπερτερει συνολικα.Και οποιο συγκριτικο εχω διαβασει τα αυτοκινητα της υπερτερουν σε ορισμενους τομεις και χανουν σε αλλους.Δεν υπαρχει αυτο το χασμα που παρουσιαζεται.
      Τελος αυτο που καταλαβαινω απ το αρθρο ειναι οτι οπως λες τι σπορ υπαρχει στην premium κατηγορια και η απαντηση ειναι η bmw ετσι και η kia θελει να γινει η απαντηση στην κατηγορια των μικρων.Κανενας δεν ειπε οτι η kia θα γινει bmw.

  • Thenoone

    “Έχουμε χτίσει μια φήμη για το design”

    Ναι όπως τα λες είναι :P