ABU DHABI, UNITED ARAB EMIRATES - NOVEMBER 29: (L-R) Daniel Ricciardo of Australia and Infiniti Red Bull Racing, Daniil Kvyat of Russia and Infiniti Red Bull Racing, Nico Rosberg of Germany and Mercedes GP, Lewis Hamilton of Great Britain and Mercedes GP, Sebastian Vettel of Germany and Ferrari, Kimi Raikkonen of Finland and Ferrari, Felipe Massa of Brazil and Williams, Valtteri Bottas of Finland and Williams pose for the end of season drivers' photograph on the pit straight before the Abu Dhabi Formula One Grand Prix at Yas Marina Circuit on November 29, 2015 in Abu Dhabi, United Arab Emirates. (Photo by Mark Thompson/Getty Images)

Η Formula 1 έχει μπει σε νέα μονοπάτια μετά την εξαγορά της από την Liberty Media και όλοι, ανάμεσα σε αυτούς και οι πιλότοι, αναμένουμε μεγάλες αλλαγές, ώστε η F1 να ξαναγίνει F1…

Σύμφωνα με τον Sebastian Vettel, οι πιλότοι της F1 θέλουν πιο γρήγορα, πιο συναρπαστικά μονοθέσια, τα οποία θα παίρνουν κίνηση από V12 κινητήρες.

Ως οδηγός θέλω να κινούμαι γρηγορότερα, να οδηγώ πιο συναρπαστικά μονοθέσια. Αν με ρωτήσεις τι θα ήθελα να οδηγώ, θα σου έλεγα ένα μονοθέσιο με V12 κινητήρα και χωρίς πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Παρόμοια άποψη με τον Vettel έχουν τόσο ο Felipe Nasr, όσο και ο Sergio Perez που δήλωσε πως το κοινό της F1 θέλει πιο έντονες μάχες ανάμεσα στους πιλότους μέσα στις πίστες, παρά να βλέπουν την κυριαρχία μιας ομάδας από αγώνα σε αγώνα. Ο Perez είπε:

Θα ήθελα πολύ να δω τις ομάδες της Formula 1 να είναι πολύ πιο κοντά, δίνοντας έτσι στις μεσαίες ομάδες να έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν αγώνα αλλά και να παλεύουν για τίτλους. Νομίζω πως αυτό θα ήταν το ιδανικότερο για τους οπαδούς, να δουν π.χ. την Williams, η κάποια άλλη ομάδα να κερδίζει ένα GP.

O Daniel Ricciardo προτείνει οι αγώνες να γίνονται το Σάββατο, ώστε οι ομάδες να οργανώνουν καλύτερα party μετά τον αγώνα (!). Σαφώς και ο πιλότος της Red Bull έκανε χιούμορ, μιας και συμπλήρωσε πως έχει ενδιαφέρον το πως θα εξελιχθεί η Formula 1 από τώρα και στο εξής, μετά την συμφωνία εξαγοράς, η οποία θα οριστικοποιηθεί κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017.

  • Gestione Sportiv@

    Αυτά είναι!!!!!!!!
    Μακάρι, να γίνει κάτι τέτοιο και να φύγουν μία και καλή οι κινητήρες “σκουπάκια” και να έρθουν τα V12 “θηρία”.
    Πάντως, μπράβο στους οδηγούς για τις ιδέες τους και για τις δηλώσεις τους…………………..
    http://gifrific.com/wp-content/uploads/2015/11/Jack-Donaghy-Thumbs-Up.gif

  • Spider

    Ευσεβείς πόθοι….

  • gv

    ναι βελαξαν και τα προβατα..
    μπεε μπεε
    αν δε γινουν ολοι σαν τον vettel,τον χαμιλτον ή τον κιμι να αποτιναξουν λιγο τον καθωσπρεπισμο τους και να κανουν σκληρη κριτικη δε θα γινει τιποτα!
    εχω σιχαθει μετριοπαθεις δηλωσεις και προσεκτικα διαλεγμενες λεξεις μη θιχτει κανεις εκει πανω..
    τελοσπαντων ναι θελουμε V12 και ας κρατησουν και τις μπαταριες τους για να προχωρησει η ερευνα δεν εχω θεμα φτανει να μη ζητανε οικονομια!
    ας βαλουν και τουρμπο σαμπως ποσο χαλια να ακουγεται ενας τουρμπο V12 προδιαγραφων f1! :D :D

  • V12 και ας εχουν και ηλεκτρικο μοτερ για εξτρα δυναμη !!!!!!!!!!!!!!!!!
    ετσι για να μην πουν καποιοι πως οι της F1 ειναι οπισθοδρομικοι !!!!! :-D

  • Christos Dimou

    Κοινώς αυτό που θέλουμε είναι. Λιγότερη δουλειά για εμάς. Και ότι θέλει ο καταναλωτής. Όλα αυτά μέχρι τη στιγμή που κάποιος νέος Bianchi βρεθεί να κοίτα τα ραδικια ανάποδα.

    Γιατί πιο γρήγορα μονοθέσια, χωρίς πολλά βοηθήματα δεν είναι και ότι καλύτερο για την ασφάλεια των ιδίων των οδηγών.

    Τώρα δε, ποιος θα τους πληρώνει τόσα λεφτά για να τρέχουν δεν ξέρω. Αν και έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα μάλλον οι περισσότεροι πληρώνουν για να τρέχουν…

  • Κυριακος

    Σίγουρα ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ v12 σε ένα μονοθέσιο χωρίς ηλεκτρονικα θα ναι εντυπωσιακό. Αλλά εγώ δεν πιστεύω ότι αυτό πρέπει να είναι το μέλλον της f1. Η f1 ορίζει την τεχνολογία η οποία θα χρησιμοποιηθει εν μέρη στην μαζική παραγωγή. Αφού η πραγματικότητα ζητάει αποδοτικούς κινητήρες προς όφελος του περιβαλλοντος ετσι θα κινηθεί και η f1. Το πρόβλημα είναι ότι για να είναι ασφαλή τα μονοθέσια παραεγιναν ”ευκολα” οδηγικα και γι αυτό δεν υπάρχει θέαμα αφού ο οδηγός δεν παίζει και σημαντικό ρόλο όπως παλιά. Φαίνεται από τα αποτελέσματα των αγώνων όπου τα μονοθέσια των ίδιων ομάδων είναι δίπλα δίπλα με παραπλησιους χρόνους.

    • δηλαδη ολα τα προηγουμενα χρονια η μαζικη παραγωγη ηταν V12/V10/V8 ????
      απλα πλεον μπηκαν μεγαλοι κατασκευαστες στο παιχνιδι σοβαρα….και απλα θελουν διαφημιση για τα turbidia τους !!!

    • Spider

      Όχι, αλλά την εποχή των V12,V10 και V8 η πλειοψηφία των αυτοκινήτων δρόμου φορούσαν ατμοσφαιρικούς κινητήρες,ενώ σήμερα έχει γεμίσει η αγορά με turbo,υβριδικά και (σύντομα) ηλεκτρικά. Η χρήση V12 ατμοσφαιρικών στην σημερινή F1 θα ήταν αναχρονισμός,πισωγύρισμα ή όπως αλλιώς θες να το πεις. Να ξηλώσουμε και τον ψεκασμό να βάλουμε καρμπυρατέρ για να φτιάξει ακόμη περισσότερο ο ήχος και να γυρίσουμε στην δεκαετία του 60…
      Μπορεί όλοι να νοσταλγούμε τον ήχο των ατμοσφαιρικών κινητήρων αλλά ας είμαστε και ρεαλιστές.

    • οτι σχεση ειχε ενα V12 με το 4κιλυνδρο ατμοσφαιρικο 1600ρι μοτερ γραμμης του τοτε…τοση σχεση εχει και σημερα το μοτερ της F1 με ενα 1400ρι turbo moter σημερα !!
      για τα ηλεκτρικα αυτοκινητα…υπαρχει η FORMULA E για ερευνα και αναπτυξη….

    • Κυριακος

      Ναι ενταξει δεν είπαμε να περάσει η renaultf1 το μοτέρ της αυτούσιο στο megane. Αλλά κάποιες τεχνολογίες με τον καιρό κάπου θα βρουν εφαρμογή. Μικρότερης έκτασης η μεγαλύτερης.

    • στην τελικη…υπαρχει και το WEC ..που βαση της καταπονησης….ειναι πιο κοντα στη φιλοσοφια του αυτοκινητου παραγωγης !!

      και ειμαι της αποψης..οι τασεις/μοδες δεν επιβαλοντε….αλλα δημιουργουντε !!οποτε αν λεμε καλα ειναι τα τουρμπακια…..δεν κανουμε τιποτα !!!! θελουμε το καλυτερο σαν θεατες !!! :-D

    • Κυριακος

      Συμφωνώ μαζί σου δεν λέω. Και εγώ θέλω μονοθέσια που ουρλιάζουν v12 1000 άλογα κτλ. Επίσης θα πει κάποιος πιο εντυπωσιακό θα ήταν κινητήρες wankel. Γίνεται όμως? Όχι αφού δεν έχουν εφαρμογή πουθενά. Τέλος πάντων. Το μέλλον του αθλήματος το έχουν άλλοι στα χέρια τους άρα ότι και να λέμε. … χαχα

    • Spider

      1) Η Formula E είναι ενιαίο, για ποιά έρευνα και εξέλιξη ομιλείς?????
      2) Αν δεν καταλαβαίνεις τον παραλληλισμό και το πως λειτουργεί το marketing, τι να πω?

    • θελεις να με πεις οτι τα κινητηρια συνολα στην Ε μενουν στασιμα ???
      οσο για το δευτερο…ασφαλως κανω τον αντιλογο γιατι θελω κατι πιο ”ΔΥΝΑΤΟ” !!! ;-)

    • Spider

      Ε ναί. Ίδια σασι,ίδιοι κινητήρες με πολύ χαμηλή δύναμη. Τί να συγκρίνουμε τώρα? Τι εννοείς ποιό δυνατό? Οι V6 είναι ποιο δυνατοί…

    • εχουν χαμηλη δυναμη…γιατι θα ερθουν σε ευθεια αντιπαραθεση με το μεγαλο παιδι της FIA την F1 !! πιστευεις δεν μπορουν να τα κανουν εξισου δυνατα ???? εγω πιστευω το εχουν χαλαρα…..

      οταν λεω πιο ΔΥΝΑΤΟ….οχι μονο στην ιπποδυναμη…..αλλα και στο θεμα πρεστιζ….ηχο…..κτλ !!!

      τα σημερινα μοτερ θα τα ηθελα..τουλαχιστον να τα βλεπαμε μια χρονια…..χωρις περιορισμο στην ροη καυσιμου !!!

    • Spider

      Ρε Μπάμπη δεν γίνεται έτσι κουβέντα. Πηδάς απο το ένα θέμα στο άλλο. Για άλλο σου απαντώ σε άλλο θέμα πηγαίνεις. Δεν είναι τα πράγματα έτσι όπως τα φαντάζεται ο καθένας,υπάρχουν κανονισμοί.

    • Το ξέρω και πολύ καλα !! Πλέον για να μιλάμε για βιώσιμη f1 πρέπει να πάμε με τα θέλω τον κατασκευαστών μέχρι να κάνουν την οποία απόσβεση τους για τα χρήματα που έριξαν σε αυτα τα μοτέρ … Απλά σου λέω ότι ΑΜΑ πάμε σε νέους κανονισμούς πως θα ήθελα τα μοτέρ !!! Ειναι μια “άκυρη” κουβέντα απλά την κάνουμε για να περνά η ώρα !!!

  • Κυριακος

    Αυτό ακριβώς. Δεν γίνεται να βλέπεις τα δύο μερσεντες το ίδιο χρόνο ακριβώς, τα δύο φερραρι το ίδιο κτλ

  • Spider

    Το ποιό βασικό είναι ο ήχος. Όποτε οι θεατές φορούσαν ωτοασπίδες,δεν ακουγόταν η γκρίνια κανενός….