709460

Το 1991 η διοικούσα αρχή του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής αποφάσισε να “κατεβάσει” τους κινητήρες από τα 5-λίτρα στα 3,5-λίτρα. Αυτό έφερε σε προβληματισμό τη Mercedes, καθώς η C11 της προηγούμενης χρονιάς με τον 5,0-λιτρο twin-turbo V8, απόδοσης 950 ίππων, ήταν πρακτικά άχρηστος. Γι’αυτό εξέλιξε έναν νέο επίπεδο 12-κύλινδρο, αλλά δυστυχώς γι’αυτή ήταν μια συνεχής πηγή προβλημάτων, ενώ και το σασί της Sauber δεν ήταν το καλύτερο.

Όπως και να έχει είναι ωραίο να τα ξανά βλέπουμε να πατάνε πίστα, όπως στο συγκεκριμένο video στο Paul Ricard. Είναι η μια από τις δύο C291 που κατασκευάστηκαν και διασώζεται σήμερα, και έχει θέση στο μουσείο Carl Benz στο Ladenburg, της Γερμανίας.

Ο ήχος από τ’ αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι πάντα ό,τι καλύτερο υπάρχει (αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν αυτοκίνητα παραγωγής που ακούγονται καλύτερα), διότι είναι πολύ λογικό οι αγωνιστικοί κινητήρες να είναι μπροστά -και- στον τομέα αυτό, ειδικότερα όταν μιλάμε για ατμοσφαιρικό μοτέρ, εκεί που δεν υπάρχει το turbo για να λειτουργεί ως σιγαστήρας.