709460


Το 1991 η διοικούσα αρχή του παγκοσμίου πρωταθλήματος αντοχής αποφάσισε να “κατεβάσει” τους κινητήρες από τα 5-λίτρα στα 3,5-λίτρα. Αυτό έφερε σε προβληματισμό τη Mercedes, καθώς η C11 της προηγούμενης χρονιάς με τον 5,0-λιτρο twin-turbo V8, απόδοσης 950 ίππων, ήταν πρακτικά άχρηστος. Γι’αυτό εξέλιξε έναν νέο επίπεδο 12-κύλινδρο, αλλά δυστυχώς γι’αυτή ήταν μια συνεχής πηγή προβλημάτων, ενώ και το σασί της Sauber δεν ήταν το καλύτερο.

Όπως και να έχει είναι ωραίο να τα ξανά βλέπουμε να πατάνε πίστα, όπως στο συγκεκριμένο video στο Paul Ricard. Είναι η μια από τις δύο C291 που κατασκευάστηκαν και διασώζεται σήμερα, και έχει θέση στο μουσείο Carl Benz στο Ladenburg, της Γερμανίας.

Ο ήχος από τ’ αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν, είναι και θα συνεχίσει να είναι πάντα ό,τι καλύτερο υπάρχει (αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν αυτοκίνητα παραγωγής που ακούγονται καλύτερα), διότι είναι πολύ λογικό οι αγωνιστικοί κινητήρες να είναι μπροστά -και- στον τομέα αυτό, ειδικότερα όταν μιλάμε για ατμοσφαιρικό μοτέρ, εκεί που δεν υπάρχει το turbo για να λειτουργεί ως σιγαστήρας.

  • cfu

    δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο ενα αντίστοιχο σημερινο αγωνιστικο

  • Mika

    Υπεροχη!!

  • keep fighting michael !!!!!!

    • manowar

      μεγιστη φωτογραφια…. γεια σου ρε μπαμπινε…. παλι καλα που δεν υπαρχουν μονο ασχετα τρολακια εδω μεσα που μου την βαρανε στον εγγεφαλο..με την ανιδεοασχετοσυνη που τα δερνει….αυτε ηταν εποχες με φουντες ρε

  • Renesis1

    Το ασημένιο βέλος.. Παλιές πανέμορφες εποχές, με επικά και διαχρονικά μονοθέσια!

  • manowar

    την εχω λιωσει στο γκραν τουρισμο και αυτην..τοσο λαστιχο που ειχα καψει εκει μεσα τωρα θα αγοραζα γκαρσονιερα..λολ ομιτζι.. ;-ρ