Buick Velite (1)

Η GM δεν θα πουλά το νέο Volt με τα σήματα της Chevrolet στη Κίνα, αλλά με αυτά της Buick. Το μοντέλο ονομάζεται Velite, διαθέτει διαφορετικούς προφυλακτήρες από Volt, αλλά έχει ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά.

Έτσι κινείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 101 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. –εκεί που βρίσκεται και ο κόφτης δηλαδή- και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μία μπαταρία 18.4 kWh, η οποία είναι 12% πιο αποδοτική και ζυγίζει 45 κιλά λιγότερο από τη μπαταρία που χρησιμοποιεί η πρώτη γενιά του Volt. Η συνδυαστική ιπποδύναμη του συνόλου, φτάνει τα 149 άλογα ενώ η ροπή, τα 398 Nm. Η ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος, φτάνει τα 80 χιλιόμετρα ενώ κινούμενο ως υβριδικό, μπορεί να διανύσει 676 χιλιόμετρα. Η μέση κατανάλωση του νέου υβριδικού της Chevrolet, είναι 5,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ενώ η ηλεκτρική “κατανάλωση”, είναι της τάξης των 102 mpg-e. Όσον αφορά στις επιδόσεις του νέου Volt, τα 96 χλμ/ώρα από στάση, έρχονται σε 8,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του είναι 158 χλμ/ώρα.

Buick Velite (2)

Το πάνελ αφής που δέχθηκε δριμεία κριτική, αντικαταστάθηκε από ένα πιο συμβατικό HVAC και infotainment σύστημα ενώ ακόμα πιο σημαντική είναι οι βελτίωση στους χώρους. Επειδή η μπαταρία έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα με λιγότερες όμως κυψέλες, το 2016 Volt είναι πλέον 5-θέσιο. Όχι ότι ο πρόγονος του δεν ήταν, αλλά τώρα, μπορούν όντως να καθίσουν 3 ενήλικες, έστω και με μερικές παραχωρήσεις, ή 2 ενήλικες και 1 παιδί χωρίς αυτές. Οι μπαταρίες φορτίζουν σε 13 ώρες με παροχή 120V και 4,5 ώρες με παροχή 240V.